Gå til innhold

kristiansand'rns 525i *Solgt* se siste side


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Funker dette carsoft 6.5 på E39 og E60 også? Bestiller ett sett jeg da.

Utrolig kjipt med automatkassen, men blir vel bedre med manuell i E34 ;)

E30/E36/E46/Z3/E34/E39

fungerer på e39 men ikke e60...

men ja, kjipt :/.. lurer på hvordan skal jeg komme meg til oslo uten bil?, ta buss opp og ta med delene ned på bussen igjen, eventuelt tog?

det beste hadde vært om noen hadde en bil og en henger liggenes i krsand, som skulle ha dette i oslo... eller en lastebil som fraktet bilen som kom fra danmark og skulle oppover mot oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker dette carsoft 6.5 på E39 og E60 også? Bestiller ett sett jeg da.

Utrolig kjipt med automatkassen, men blir vel bedre med manuell i E34 ;)

E30/E36/E46/Z3/E34/E39

fungerer på e39 men ikke e60...

men ja, kjipt :/.. lurer på hvordan skal jeg komme meg til oslo uten bil?, ta buss opp og ta med delene ned på bussen igjen, eventuelt tog?

det beste hadde vært om noen hadde en bil og en henger liggenes i krsand, som skulle ha dette i oslo... eller en lastebil som fraktet bilen som kom fra danmark og skulle oppover mot oslo...

Som sagt, hjelper gjerne til, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men" høres alltid dårlig ut, i hvilken sammenheng :)? skal jo se om jeg får ordnet frakt til Oslo ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ikke så stort men, da men! ;P Bare det at jeg ikke har henger eller stort lokale, men løser seg vel det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men" høres alltid dårlig ut, i hvilken sammenheng :)? skal jo se om jeg får ordnet frakt til Oslo ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ikke så stort men, da men! ;P Bare det at jeg ikke har henger eller stort lokale, men løser seg vel det.. :)

trenger man så stort lokale? frakt opp koster 2670kr så den er grei:D da gjenstår når du har tid til dette :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men" høres alltid dårlig ut, i hvilken sammenheng :)? skal jo se om jeg får ordnet frakt til Oslo ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ikke så stort men, da men! ;P Bare det at jeg ikke har henger eller stort lokale, men løser seg vel det.. :)

trenger man så stort lokale? frakt opp koster 2670kr så den er grei:D da gjenstår når du har tid til dette :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ok, spørs bare hva jeg kan få gjort, annet enn å donere deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bare ser hva du gidder :) men hadde du hatt tilgang på verksted el. hadde det vert enda bedre :D kan jo seff betale hvis du finner noe :)

og om du kunne ha veiledet litt også :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ser hva jeg kan gjøre for å hjelpe deg å få "bedret" bilen, jeg, men ikke basèr deg alene på meg, da?! :o Er jo noen verksteder her i nærheten her.. Kan gjøre et "hobbyforsøk", iallfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite nytt da bilen fortsatt står på bavaria, og jeg må få fraktet den en plass der den kan stå :P men har jeg 2 gode hjelpere her på forumet: marcusss og Turbo-HF!

må gi en stor takk til de :D nå mangler bare et verksted med en løftebukk og litt verktøy i Oslo by. :D

skrik ut om du kjenner/kan bidra med verksted! kan seff betale litt som leie:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite nytt da bilen fortsatt står på bavaria, og jeg må få fraktet den en plass der den kan stå men har jeg 2 gode hjelpere her på forumet: marcusss og Turbo-HF!

må gi en stor takk til de nå mangler bare et verksted med en løftebukk og litt verktøy i Oslo by.

skrik ut om du kjenner/kan bidra med verksted! kan seff betale litt som leie:)

Tusen takk, og bare hyggelig! :D

funnet en automatkasse 15 min fra der jeg bor, tror jeg skal drøye med ombyggingen for nå, til jeg kan farte, rundt så heller samle delene sammen til jeg har alt.. eller spare litt, trenger en kasse til bilen snarest, slik at jeg kan komme meg rundt ivertfall ;)

Så bra, og gøy med GoProHD! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en kjørbar delebil (manuell) med diff sperre 25% :D så forhåpentligvis blir det å handle den inn til helga :D (mye fram og tilbake) i åme at det koster like mye for automatkasse som delebilen + en prat med Erik Viste gjorde at jeg ombestemte meg... har iallefall busskort som varer i 25 dager xD vil ikke kaste bort de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...