matsi Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Blir en liten update fra mobilen da jeg ikke har tilgang på en data akkurat nå 525Ia med noe artig ekstra utstyr:D Noen bilder nå men renskriver når jeg kommer til datan enjoi [ Bilde ] [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Tatt bildene på brokelandsheia?? ser ut som en fin bil detta. mye potensiale;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Blir en liten update fra mobilen da jeg ikke har tilgang på en data akkurat nå 525Ia med noe artig ekstra utstyr:D Noen bilder nå men renskriver når jeg kommer til datan enjoi [ Bilde ] [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Tatt bildene på brokelandsheia?? ser ut som en fin bil detta. mye potensiale;) skal inrømme jeg ikke ser meg nøye rundt, men hvis det er der de lager er fantastisk hamburger, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hehe.. Gjerstad/brokelandsheia ser det ut som iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Flott bil, og bra planer Gratulrer med ny bil En skikkelig polering av bilen hadde vel fjernet det matte partiet på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Flott bil, og bra planer Gratulrer med ny bil En skikkelig polering av bilen hadde vel fjernet det matte partiet på bilen? takk, takk og takk , må bli veeeldig grov polering, og slipe ned, fordi det er en veldig ru overflate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 nye dekk på 2 av 18" rondellene mine hankook evo 12 110c 225 40 18 på 8,5 felg skulle ha 2500 pr dekk i samme dimensjon med 265 35 18... så da for de vente... edit: la til bilde Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 byttet olje og filter samt, bytta hjul opp! litt søl.. ^^, til mitt forsvar var den full.. så nesten på bakkenivå.. det trengs noe senk kan man si.. forran: bak: så skulle jeg leke meg litt etterpå, og da skjedde dette: viewtopic.php?t=238897 hvis noen kan hjelpe med diagnoseverktøy i Kristiansand området hadde det vert fint iallfall, coilovers next! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 nye dekk på 2 av 18" rondellene mine hankook evo 12 110c 225 40 18 på 8,5 felg skulle ha 2500 pr dekk i samme dimensjon med 265 35 18... så da for de vente...edit: la til bilde [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 hvor mye ga du for alle dekka til slutt? burde bestille dekk i fra dekkonline.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 ga 1400 for begge dekk inkl montering, ble kansje feilbalansert, ellers er det sentrerings ringene i navet som har tatt kvelden, bestilt nye i metall denne gangen, sammen med pærer til instrumenter:) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 jeg tror jeg har 3 sånne ringer i metall liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 da kan vi jo se om det blir bedre eller om jeg har gjort et bomskudd her mer om bilen: har nå prata med bavaria, så da blir bilen levert der av viking så gjør bavaria feilsøkingen for meg... håper bare ikke Jeg må ut med ny girkasse *-* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 uffda, bavaria er ikke akkurat billig da. mange andre småverksteder som kan ta diagnose så hadde du spare masse penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 ja er vel det, hadde ikke tid å vente og da bavaria var den eneste plassen jeg viste om og noen andre som hadde BMW diagnose verktøy... jaja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Må si ifra. har jo tilgang til alt slikt. 2 gode kompiser som jobber på Bavaria og faren til dama driver eget verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 da er det fortsatt sjans! de tar den ikke før slutten av dagen, hadde vært topp hadde du gidda Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå