7ertzen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 grattis med ny bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Nei, leier det bare takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Et bilde med alle bilene samlet e36en blir solgt så fort jeg får skifta girvaier på den. Vurderer å kjøpe e28 etter dette Endret April 2, 2015 av aalgaard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 fete alle de bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Da var epoxyen ferdig herda og bilene er på plass Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Slenger inn litt bilder og info omden nye brugisen. Der er da en godt utstyr E38 730ia. - Svart skinn - Elektriske fremstoler med memory - Varme i seter foran og bak - S EDC - Parkerings sensorer - Takluke +++ Planer: - Ny hovedlykt venstre side (knust) - Skifte list på frontfanger venstre side (knust) - skifte venstre forskjerm (bulket da forige eiger ikke fikk opp panseret og spetta det opp) - Fjerne diverse overflaterust. - US blinkers. - Lamin X tint på fronlykter - Alpina leppe (bestilt) - Senk ( usikker på om det blir coilovers eller fjærer da bilen har EDC) - Felger (Style 95 til å begynne med) Noen andre ting jeg burde gjort ned den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Feit bil med ryddige planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Gira på disse felgene billig? 19", 10" bak og 8" eller 8,5" fremme, gode dekk Style 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Feit bil med ryddige planer! Takk skal du ha Gira på disse felgene billig? 19", 10" bak og 8" eller 8,5" fremme, gode dekk Style 89 Har Style 95 felgene jeg tenkte jeg skulle bruke, men hvor mye tenkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Veldig god pris for fete felger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Det var billig ja fristene, men tror jeg holder meg til style 95 hjula for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Gira på disse felgene billig? 19", 10" bak og 8" eller 8,5" fremme, gode dekk Style 89 4k ja! det vakke gærnt! og gratulerer med ny bruksis aalgaards! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 4k ja! det vakke gærnt! og gratulerer med ny bruksis aalgaards! Takktakk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå