aalgaard Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Ja, må oppfylle avgasskravene, skal nok klare å løyse det på ett eller annet vis litt e85 på tanken er jo et alternativ E39Hansen og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Da var vist den innvendige vår reisen også unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Alltid deilig med rein bil aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 got that right Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Greit å fått overstått innvendig vask også da Hadde heller ikke vert feil med kompressor? hvor mye hk og nm kan man forvente seg? aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Planen er rundt 300hk og 400nm, så får det heller bli et heftigere oppsett om dette ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Er vell lettest å registrere på 540i grunnlag? Eller noe Alpina greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Blir godkjent grunnlag av e39 Alpina B10 V8, når det gjelder karosseriet, også blir det m5 bremser Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Men er du sikker på At du får godkjent den med krompressor? Fordi en kompis av med var og prata med bil tilsyne for å få kompressor godkjent som e36 325. Men han fikk beskjed om at motoren måtte med til tuv i Tyskland å få kjørt full syklus Oo Sent from my iPhone using Tapatalk aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Jeg sendte en søknad til de, og fikk svar at det var mulig å godkjenne det. De hadde også ramsa opp alt jeg måtte ha dokumentasjon på, og hvilke modifiseringer og krav den skulle holde seg innenfor, men de nevnte ikke noe om det Jeg var muligens heldig med saksbehandler. Mange av er nok ganske pirkete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hehe okey nei tenkte jeg bare måtte høre ^^ men teknisk sett så burde det jo da egebtlig ikke være et problem å få godkjent e36'n hans med kompressor da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Hehe okey nei tenkte jeg bare måtte høre ^^ men teknisk sett så burde det jo da egebtlig ikke være et problem å få godkjent e36'n hans med kompressor da Sent from my iPhone using Tapatalk Burde jo egentlig gå fint som du sier det er bare å ta grunnlag i en m3 med bremser osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 ja ikke sant nei man får prøve å gjøre et nytt forsøk på en annen traffik stasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 ja ikke sant nei man får prøve å gjøre et nytt forsøk på en annen traffik stasjon Ja, ville gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Vær snill å post oppdateringer på godkjenningen Hvis det går skal jeg heller prøve å godkjenne min. Jeg har også bare hørt at det går med TÜV godkjenning fra laben. Er vel mange som får godkjent ting på papir, så begynner marerittet når visningen kommer. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå