Gå til innhold

Aalgaards E39 528 Touring


aalgaard
 Share

Anbefalte innlegg

Men er du sikker på At du får godkjent den med krompressor?

Fordi en kompis av med var og prata med bil tilsyne for å få kompressor godkjent som e36 325. Men han fikk beskjed om at motoren måtte med til tuv i Tyskland å få kjørt full syklus Oo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en søknad til de, og fikk svar at det var mulig å godkjenne det. De hadde også ramsa opp alt jeg måtte ha dokumentasjon på, og hvilke modifiseringer og krav den skulle holde seg innenfor, men de nevnte ikke noe om det ;) Jeg var muligens heldig med saksbehandler. Mange av er nok ganske pirkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okey :) nei tenkte jeg bare måtte høre ^^ men teknisk sett så burde det jo da egebtlig ikke være et problem å få godkjent e36'n hans med kompressor da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Burde jo egentlig gå fint som du sier :) det er bare å ta grunnlag i en m3 med bremser osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill å post oppdateringer på godkjenningen :) Hvis det går skal jeg heller prøve å godkjenne min. Jeg har også bare hørt at det går med TÜV godkjenning fra laben. Er vel mange som får godkjent ting på papir, så begynner marerittet når visningen kommer. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...