Gå til innhold

BMW E12 520 Topasbraun ..-


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg endelig bilen hjem i går kveld, kjøreturen var fantastisk..utrolig kjøreopplevelse.

Bilen fungerer utmerket og er i veldig bra teknisk stand.. har ikke fått gått sjikkelig over den enda, men fikk vasket lett over den innvendig, rensing av seter og bytting av framdører er første prioritet framover.

Bilen ser veldig bra ut med tanke på rust.. litt forskjernmer og ett par plasser med overflate/lakk rust..

er det noen der ute som vet om setetrekk eller et bra førersete i samme farge så rop ut. Mitt er slitt, men vurderer å få inn ett tidsriktig saueskinn..hehe

skal få lagt ut bilder på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggende orginal dører i riktig farge, må få lakket bagasjeluken og di nye delene. når dette blir gjort er jo en annen sak..hehe stresser ikke med denne.. har E23en som også skal få siste pleien den trenger.

E12en skal få montert orginale rustfrie dører, ny grill og litt småting, så byttet ett par ventiler og så er den klar til EU kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for litt oppdateringer av betydning.. delene fra KOED ankommet i dag...

h2g7x1901kxjghukqj0m.jpg

Pakken annkommet...

ism4yorq30vt92xrmqot.jpg

BBS frontspoiler!!!

asjdbhadr8oxq52gqpen.jpg

Venstre forskjerm

ozbnsmaziyhblf0te3za.jpg

Venstre hjulbue bak

zmjml208kkvsyoonj9zr.jpg

Grillrammer

txudrb6zubnex9ukhykd.jpg

Venstre speil, orginalt el.

ezj15p9u30bldqcdpl86.jpg

Panser, men dette passer jo fan ikke..hehe dette er vel til en eldre modell.

men men..får se hva vi finner ut av, må vel prøve å selge dette da... noen som trenger denne type panser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestillte uten kromlist nå... må vel ha en med kromlist også..hehe greit å kunne veksle litt.. ble usikker på om jeg ville ha med eller uten krom, så da kan jeg like godt kjøpe begge deler..hehe.. så det kommer nok en bestilling til deg også..

Så dette med merkelappen på skjermen ja, men er orginal skjerm og panser. Står orginale BMW lapper på innsiden på begge deler.

Så nå mangler jeg:

-Høyre forskjerm

-Høyre speil

-Orginal radio/kasettspiller

-bagasjeromstrekk i dørk

-org Gummimatte førersiden

-Chrome grill og nyrer...

Kommer hjem om ca en uke, så må vel begynne å se litt på bilen...

Bilen ser veldig fin ut med tanke på rust... så regner med det blir en lett shining av bilen slik at den kan være klar til sommeren..

Får ha det som ett mål å få både denne og 745en på veien til sommeren da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er jeg kommet hjem og klar for å få sett litt mere på denne. Har renset interiøret, ble bra.

Har også hatt bilen på bukk, minimalt med rust... en del overflaterust på bakstilling og slikt.. men er jo naturlig.Kanaler og dørk ser meget bra ut. Tenkte å få avfettet og steamet bilen under, må se hvor mye jobb jeg legger i denne... greit å stoppe evt rust osv.. har faktisk vurdert å selge til fordel for e30, så om noen der ute har en e30 di vil bytte i denne så bare å rope ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel få litt bilder her...

Skal ut å få gjort litt nå, må vel bytte dørene, så er den straks litt finere å se til..

Interiøret ble fint etter en liten vask..

Prøvde noen bbs felger jeg har liggende, må space ut foran da det er annet innpress... men var jo bare en prøve..ble ikke så galt egentlig...... mmmmmm

hy839numuj1fzjwz0h6d.jpg

hqatuoznq6yfm76mcenp.jpg

frn0zyyu7b7fh9ecxj6x.jpg

inienyvczoiamp6mmgdq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet hjem og klar for å få sett litt mere på denne. Har renset interiøret, ble bra.

Har også hatt bilen på bukk, minimalt med rust... en del overflaterust på bakstilling og slikt.. men er jo naturlig.Kanaler og dørk ser meget bra ut. Tenkte å få avfettet og steamet bilen under, må se hvor mye jobb jeg legger i denne... greit å stoppe evt rust osv.. har faktisk vurdert å selge til fordel for e30, så om noen der ute har en e30 di vil bytte i denne så bare å rope ut..

Bytte denne ut for og kjøpe deg E30??? [-X:stupid:](*,)'

Nei nå må du ta deg en pustepause, og sette sammen 5 serien. Den kommer til og bli nydelig med litt senk og feite felger. :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt en brukt bbs fra koed, ser strøken ut...

Tror bilen kan bli tøff med litt senk og feite felger ja, blir mer og mer glad i fargen.kler bilen godt.

Veldig usikker med tanke på salg hehe, er en liten E30 fan da.. hadde skilt på E30 caben min i helga..er terapi for sjela..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...