Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe, nå skjønner jeg hvorfor alle på bimmers teaser når dem kjøper felger! Det er ganske morro :P The real deal kommer etter hvert :) skal ikke vente mange dager som visse andre ;)

:mrgreen::mrgreen:

Regner med det kanskje muligens blir publisering for min del også når jeg kommer hjem rundt 6.mars ;) Da er forhåpentligvis hjula ferdig og kan hentes, OG monteres på E30`n ;)

Men skal bli morro og se hva som dukker opp her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Mito og ikke ACS, men ikke så langt i fra heller ;) OZ Futura - Som dere ser så gjetta MagnusHN riktig, men måtte holde på spenninga litt lenger :D Kjedlig om spenninga var borte på 2 minutter :P Felg-gutta er for rutinerte på å kjenne igjen kanter ;) Anyways, her er bilder!

DSC_0724_zpsdf0941cd.jpg

DSC_0720_zps2a9f5b38.jpg

DSC_0716_zps4386abb8.jpg

DSC_0732_zpsc4d0b350.jpg

Ellers, så er det litt som gjenstår før våren. Skal bytte lamdbaer pga litt fusking, de ligger klare til å byttes. Fått på de nye skiltene, men glemte skruen som var lakka svart, så skiltet henger halveis. Skal fjerne den gule lyktefilmen på de ytre linsene, og få på igjen gul film på tåkelyktene. Skal for øvrig handle nye tåkelykter. Også skal coilovere, mest trolig KW V2 handles inn. Så penga flyr fort, får bare se hva man har råd til utover våren nå :) Fikk montert de orginale M3 felga jeg kjøpte for en liten stund sida i dag i hvertfall :)

DSC_0737_zps319a992f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, d var det jeg også tenkte på 8)

Grattis! Kommer til og bli griserått ;)

Takker :) Morsomt å se entusiasmen rundt fete felger på det forumet her 8) Spent på dine å Mr. Tease!

Da har jeg vært å henta felga, endelig! :D Er grisefornøyd med hvordan de ser ut!

Blir med en teaser i tro bimmers-stil til å begynne med ;) hehehe

[ Bilde ]

Blir lekkert dette her! :D Du røpte egentlig felgene med det bilde her :P

Har troa :D Såpass ja..du har både syn og felg-kunnskap på plass skjønner jeg, skal ikke stå på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...