Henrik... Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Hehehe, nå skjønner jeg hvorfor alle på bimmers teaser når dem kjøper felger! Det er ganske morro The real deal kommer etter hvert skal ikke vente mange dager som visse andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hehehe, nå skjønner jeg hvorfor alle på bimmers teaser når dem kjøper felger! Det er ganske morro The real deal kommer etter hvert skal ikke vente mange dager som visse andre Regner med det kanskje muligens blir publisering for min del også når jeg kommer hjem rundt 6.mars Da er forhåpentligvis hjula ferdig og kan hentes, OG monteres på E30`n Men skal bli morro og se hva som dukker opp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Garantert Mito felger :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Ikke Mito og ikke ACS, men ikke så langt i fra heller OZ Futura - Som dere ser så gjetta MagnusHN riktig, men måtte holde på spenninga litt lenger Kjedlig om spenninga var borte på 2 minutter Felg-gutta er for rutinerte på å kjenne igjen kanter Anyways, her er bilder! Ellers, så er det litt som gjenstår før våren. Skal bytte lamdbaer pga litt fusking, de ligger klare til å byttes. Fått på de nye skiltene, men glemte skruen som var lakka svart, så skiltet henger halveis. Skal fjerne den gule lyktefilmen på de ytre linsene, og få på igjen gul film på tåkelyktene. Skal for øvrig handle nye tåkelykter. Også skal coilovere, mest trolig KW V2 handles inn. Så penga flyr fort, får bare se hva man har råd til utover våren nå Fikk montert de orginale M3 felga jeg kjøpte for en liten stund sida i dag i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Håhå, d var det jeg også tenkte på Grattis! Kommer til og bli griserått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Da har jeg vært å henta felga, endelig! Er grisefornøyd med hvordan de ser ut!Blir med en teaser i tro bimmers-stil til å begynne med hehehe [ Bilde ] Blir lekkert dette her! Du røpte egentlig felgene med det bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Håhå, d var det jeg også tenkte på Grattis! Kommer til og bli griserått Takker Morsomt å se entusiasmen rundt fete felger på det forumet her Spent på dine å Mr. Tease! Da har jeg vært å henta felga, endelig! Er grisefornøyd med hvordan de ser ut!Blir med en teaser i tro bimmers-stil til å begynne med hehehe [ Bilde ] Blir lekkert dette her! Du røpte egentlig felgene med det bilde her Har troa Såpass ja..du har både syn og felg-kunnskap på plass skjønner jeg, skal ikke stå på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 de felgene var rå, blir aldri feil med futura gleder meg til å se de på bilen, kommer til å se gromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Gratulerer! nydelig hjul og håper de blir sittende helt perfekt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hva er bredde og inpress og hvilke dekkstørrelse skal du kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Dette blir awesome!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Håååhåååå, digg ! Hvor fikk du tak i dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Gromme felger! Grattis Spent på å se de på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Nå snakker vi Fy flate så mange nye sett med gromme hjul som er anskaffet av folk her inne i det siste. Treffene i år blir jo som å komme til himmelen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå