Henrik... Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Takker for bra svar, innspill og positive kommentarer Men nå har det dukka opp noe småproblemer...Motoren har begynt å gå ujevnt på tomgang. Den jager litt, og går ikke på alle 6 sylindre. Når man ruser og holder den jevnt på par tusen RPM, så hører man såvidt litt fusk. Ellers går den fint ved vanlig kjøring. Noen som har tips eller forslag til hva det kan være? Sjekka plugga i dag...fant ikke noe spesielt. Men er det vanlig at coila bør byttes på disse? Hva koster de eventuelt, og hvor kjøper man de billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Sjekk etter sprekker i slanger rundt ved innsuget, eller evt. innsugs belgen. Ofte det er sprekker i noen "morkne" slanger så den suger falsk luft. Men utrolig flott bil du har fått deg:) Og ang eksos så er jeg utrolig fornøyd med supersprint sitt:D Var Zun på forumet her med rød 3,0 M3 som tipset meg om det:) Jeg angrer ikke ett sekund på det iallefall:) Kan sende deg ett lydklipp ved interesse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Sjekk alle sangene under innsuget som Morstan sier, både vakuum og de til tomgangsregulator. Du kan også gå over diverse kontakter og ledninger, mulig det har vært en gnager der å spist en ledning Etter det kan du sjekke coiler, lmm og andre dyre ting Oppfører den seg likt på kald/varm motor? Orginal bil? Ser ut som et godt utgangspunkt for en fin coupé! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Gikk skikkelig over setene i dag med BMW sin egen skinnpleie. Blei veldig pent, mye bedre enn det var Skal ta noen komplette interiørbilder når jeg har gått over det resterende innvendig med litt produkter Var og en tur på Våler igår på BMWCCN sitt treff. Meldte meg inn i klubben nå som jeg er BMW-eier Tok et bilde av bilen på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 strøøøkent interiør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 ja, veldig bra interiør på den Takk til dere gutta over her for tipsa angående fusking. Blir å bytte coiler denne uka, har til dels fått bekrefta at de er på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Flott E36 M3 du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Flott E36 M3 du har fått deg! Takk Liten oppdatering, både positivt og negativt. Har bytta coiler, men bilen fusker/jager fortsatt på tomgang. Går ikke på alle 6 sylindre. Fusker også litt på rundt 2-3000 omdreininger på rolig kjøring. Tenker å sjekke slanger og bytte plugger, og hvis det ikke hjelper, så sender jeg den på diagnose. Tar imot tips med takk! Ellers har jeg handla litt småtteri. Grill/nyrer, hvite blinklys og Lamin-x fra GS. Har også handla lit detaljer fra ebay kommer bilder når det er på plass her. Har også vaska og stelt bilen innvendig og utvendig, så den er klar for vinterlagring. Tok noen bilder etter vask i dag Hvite blinklys gjorde bilen mye mer stilren skinnpleie og fresha opp dash, innstegslister osv Slang på Lamin-x på tåkelysa i dag. Bildene er ikke de beste, da 18-55 objektivet ikke er som det skal Visste at det kom til å passe bra mot svart bil. Hjelper når jeg får på sota grill Må forresten kjøpe nye tåkelys, disse var ikke helt i topp stand. Parkert for vintern. Hvis det ikke blir bra vær/temp i en helg eller to da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hva mener du med 'ikke i topp stand'? Feeeit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Hva mener du med 'ikke i topp stand'? Feeeit bil Det er kondens i dem, masse steinsprut og stygg reflektor i den ene...Så får kjøpe noen pene nye, gjør seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Vil si at på denne bilen var det mye mer kledelig med hvite blinkers! tøff M3 du har, og ser ut som du behandler den godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Hva mener du med 'ikke i topp stand'? Feeeit bil Det er kondens i dem, masse steinsprut og stygg reflektor i den ene...Så får kjøpe noen pene nye, gjør seg det Har kanskje et sett til overs kan legge på gul film på dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Vil si at på denne bilen var det mye mer kledelig med hvite blinkers! tøff M3 du har, og ser ut som du behandler den godt! Ja, det hjalp veldig Takk for det. Denne kommer til å få god behandlig fremover, skal se ganske annerledes ut når den er "ferdig" Hva mener du med 'ikke i topp stand'? Feeeit bil Det er kondens i dem, masse steinsprut og stygg reflektor i den ene...Så får kjøpe noen pene nye, gjør seg det Har kanskje et sett til overs kan legge på gul film på dem også. Nye orginale? Filmen legger jeg isåfall sjæl, det er jo bare morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Baklamper med hvite blink og, så blir det win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Baklamper med hvite blink og, så blir det win Det står på planen Står ganske mye på den egentlig, så må få inn no mer penger på konton først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå