knoskar Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Er jo lett å skifte til coilovers på E36 3 skruer på tårnlagere fremme, 2 nede på spindelen. Dra spindelen mot deg og vips er den ute! Bake er de 2 skruer på tårnlageret, å en nede:) Best å løsne dei nede først. Kan fjerne den om du vil de, Henrik Fin bil! Skal du på gatebil forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 ikke noe bilder eller noe. men kjapt forklart bak: forsiktig dra vekk trekket som dekker dempertårna. løsne mutter. nede så jekka jeg opp navet litt så det ikke skulle stå i spenn. skrudde ut bolten, slapp så ned jekken. da var det bare å ta ut fjæra med hånda. Så er det bare å gjøre omtrent motsatt når man monterer i den nye. foran: løsne 3 muttere på dempertårn i motorrom. nede var det 2 bolter i bunn + 1 eller 2 litt lenger opp på dempern. her har jeg ikke montert noen nye ennå. Pass selvfølgelig på slanger som henger i demper, bare å hekte av Veldig grovt forklart, men ikke noe hokus pokus. klarer jeg det, klarer de fleste det jeg har aldri vært noe særlig til å skru pga null interesse for skruing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Er jo lett å skifte til coilovers på E36 3 skruer på tårnlagere fremme, 2 nede på spindelen. Dra spindelen mot deg og vips er den ute! Bake er de 2 skruer på tårnlageret, å en nede:) Best å løsne dei nede først. Kan fjerne den om du vil de, Henrik Fin bil! Skal du på gatebil forresten? Null stress! Tenkte meg på gatebil ja. håper det blir hele helga, men i hvertfall på lørdag er jeg heldig så er BMW'n nysenka å ruller på nye felger. Bare å slå av en prat om du skulle kjenne igjen bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 De skal jeg gjøre ! De blir bra! Supersport du kjøpte? Gromme felger du har kjøpt da ! Kjøpte du felgene av han Pawel på Finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Da har jeg vært å fått lagt på gummien på felga i dag. Er drithappy med resultatet, syns strekket blei helt perfekt Skal ikke være noe mer på felger uten kant i mine øyne. Dekk er Falken Ziex ZE912 i 205/40-17 på 8,5" rundt hele Tok en god vask av felgene innvendig og utvendig, og gikk over dekksidene med Swissvax pneu Hatt på pneu: moderat strekk: ferdig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Samme felger med samme dekkdim som jeg kjørte på min 3.0 coupé! Perfekt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Samme felger med samme dekkdim som jeg kjørte på min 3.0 coupé! Perfekt spør du meg Har du bilde av din? Trur det her blir helt riktig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Blir nok meget bra dette Fikk du ringte angående valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Er ferdig med 3 av hjørner nå, så fikk testmontert litt, og jeg gleder meg som en unge til å få den på bakken ferdig senka Har tenkt å lakkere calipperne gule rundbaut nå som de er så synlige bak felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Blir nok meget bra dette Fikk du ringte angående valsing? Ja, har prata med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Se her ja. Det her blir jo dritbra. Merker jeg savner rc302ene mine nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Blir en helt annen bil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 blir vel ikke like gøy og selge nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Vil se bilen på bakken med disse hjulene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 E36 coupe med senk og felger er ganske tøft Var meget kledelig med disse felgene Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå