Henrik... Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Var på Rudskogen på søndag. Det var det årlige Ford-treffet, og siden jeg fortsatt er litt inne i det miljøet, og jeg ikke får dratt på E30Meet, så valgte jeg å kjøre der Nå som jeg har litt mindre dekk enn sist jeg kjørte på Rudskogen, pluss at jeg satsa litt mer, så var bilen meget sladdevillig Har bare finni ett bilde av bilen, men BMW er nok ikke førstepri på et Ford-treff, så forventa ikke mer. var morro å få piska den litt skikkelig! Her er et par bilder. Har forresten hatt på sotefilm på lyktene foran Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Har handla vinge, fikk den billig av carlhaakon her inne den er delbar, så blir muligens klosser etterhvert. Men har ikke råd til det ennå. Trur uansett det blir så riktig med vinge på denne, gleder meg til å få montert den. Men nå er jeg opptatt med studier å div, så tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 slenger ut et bilde til fra rudskogen for å vekke tråden litt. har ikke sett bilen på et par uker nå pga jeg har flytta, så er klar for å gasse litt igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Perfekt m3 Jeg har jo vinge med klosser og alt jeg skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Perfekt m3 Jeg har jo vinge med klosser og alt jeg skal selge Takk Skal du selge den allerede før du har brukt den? hvorfor? selg bare klossene til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Pga. Salg.. Skal bygge hus og må gå den billige veien desverre.. :/ Hva byr du for bare klossa? De er i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Pga. Salg.. Skal bygge hus og må gå den billige veien desverre.. :/ Hva byr du for bare klossa? De er i carbon Ikke bra, ikke bra. Hehe..nei, men sånn er det med prioriteringer 500kr for klossa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Skal tenke litt på den først, vil helst selge vingen samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Kommmer til å bli feeet med vinge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Spes med klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Kommmer til å bli feeet med vinge da Spes med klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Skal tenke litt på den først, vil helst selge vingen samlet Sifra da Trur ikke du får så mye mindre for vingen om du selger den som lav versjon. den er minst like populær Kommmer til å bli feeet med vinge da Ja, vinge er nesten et must på E36 coupe for å fullføre linjene på bilen, i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Vurderer salg: viewtopic.php?f=39&t=269704&p=2886503#p2886503 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Nå er muligheten for ryddig orginal M3 til en fornuftig pris! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44115410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå