Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fin bil. Mente jeg så denne på Våler og fikk vel egentlig bekreftelse på det via bilde du la ut derfra, jeg var så heldeig å være passasjer i den svarte M5'n du stod ved siden av på bilde der :)

Liker planene du har for bilen, bilr ett stykk snasen M3 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil. Mente jeg så denne på Våler og fikk vel egentlig bekreftelse på det via bilde du la ut derfra, jeg var så heldeig å være passasjer i den svarte M5'n du stod ved siden av på bilde der :)

Liker planene du har for bilen, bilr ett stykk snasen M3 da!

Takk :D ah, den M5'n var feit! tipper det var greit morro :)

Ja, har trua på planene framover ;)

Tøff bil! Har noen kule baklykter til deg om du ikke allerede har kjøpt! Depo smoked m3 lykter, som ser veldig mye bedre ut enn de helt klare originale m3 lyktene :)

[ Bilde ]

Hmm, de så bra ut ja! men må se flere bilder, uredigert. Sender PM jeg :)

Kult bilde! Men ja enig med Anders92, de baklysa hadde vært fint på din ;)

Så ikke dumme ut de, trur ikke jeg har sett sånne før. Hvem selger de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ut bilen fra lagring for helga, siden det er meldt pent vær, og jeg tenkte å få til noen bilder av bilen i dagslys. Her er et par bilder som hinter litt om hvordan looken blir ;)

På gresset ser bilen hvertfall litt lav ut, så før jeg får handla coilovere må jeg jukse litt

DSC_0639.jpg

Details

20121005_164931.jpg

stemningsbilde :)

20121005_164948.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil, forrige eier behandlet den også pent vet jeg. Vær så snill å dropp DTM stusser.. Skal du ha fet lyd, så kan jeg foreslå Supersprint flamedemper(uten boks) og Scorpion bakpotte. Det gir Mye og FET lyd.Hadde det på min M3 compact, fikk et smil om munnen hver gang jeg ga gass. Samtidig så gir det litt tilbakeslag ved nedgiring på turtall;-) Men du Må like mye lyd hvis du går for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende detta er et dårlig forslag, men m-tech riller i frontfangern istedenfor det originale m3 gitteret, og max velocity rs leppe/max velocity gtr leppe, samt deksel istedenfor grøftelys kunne gjort sinnsykt mye med frontpartiet tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil, forrige eier behandlet den også pent vet jeg. Vær så snill å dropp DTM stusser.. Skal du ha fet lyd, så kan jeg foreslå Supersprint flamedemper(uten boks) og Scorpion bakpotte. Det gir Mye og FET lyd.Hadde det på min M3 compact, fikk et smil om munnen hver gang jeg ga gass. Samtidig så gir det litt tilbakeslag ved nedgiring på turtall;-) Men du Må like mye lyd hvis du går for dette!

Takk, ja, virker som han tok godt vare på den ja. kjenner du han?

Har du noen link til den flamedempern? og scorpion bakre del? Jeg liker mye lyd, så det er null problem, men 9 av 10 sier jo eisenmann gir best lyd, så hadde nesten tenkt å gå for det. har ikke noe videklipp eller eksempel på hvordan den kombinasjonen du brukte, låter da?

Kan hende detta er et dårlig forslag, men m-tech riller i frontfangern istedenfor det originale m3 gitteret, og max velocity rs leppe/max velocity gtr leppe, samt deksel istedenfor grøftelys kunne gjort sinnsykt mye med frontpartiet tror jeg! :)

har vurdert den RS/GTR leppa ja. ser den heter litt forskjellig på forskjellige nettsider. men det blir ikke med det første. Deksel har jeg ikke så lyst på, da jeg er altfor glad i looken tåkelys gir, pluss at gult satt som et skudd :) Men tar i mot innspill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Tatt ut bilen fra lagring for helga, siden det er meldt pent vær, og jeg tenkte å få til noen bilder av bilen i dagslys. Her er et par bilder som hinter litt om hvordan looken blir ;)

På gresset ser bilen hvertfall litt lav ut, så før jeg får handla coilovere må jeg jukse litt

Akkurat sånn hadde jeg veldig lyst å gjøre med lyktene på alle e36ene mine! Flott M3 du har! Gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin m3:)

Må bare få plage deg med felg planene. Rs er kult på e36, ingen tvil, men værså snill å dropp kopi felger. Kryr jo av e36 med de felgene her inne:/ kjøp ekte vare, eller andre feite 3delte hjul;)

Her er felgtips til deg, disse originale AC Schnitzer skrudde felgene skal jeg straks selge:u6a8y6eg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn hadde jeg veldig lyst å gjøre med lyktene på alle e36ene mine! Flott M3 du har! Gratulerer:)

Takk :) Ja, kler bilen godt det:) Synd med M3'n din, du får handle deg et nytt eksemplar når du finner noe bra! Den du hadde var virkelig en perle, men det var du nok klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...