Henrik... Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 -Erik-: Er original bil ja, kommer mye bilder av denne framover, er over middels glad i å ta bilder kommer bilder av div oppgraderinger etterhvert som de kjøpes og monteres. motorrom kommer når det er shina litt tenker jeg Til dere felg-gutta: Morsomt at dere nevner det, for sendte akkurat avgårde en mail her om dagen angående litt diverse feite hjul. Har planer om å gjennomføre de kjøpa jeg gjør litt ordentlig, så blir nok noe ekte vare ja Har god tid på meg mens jeg sparer opp penger til å se etter andre alternativer, men foreløpig har jeg følgende i tankene: BBS RS, Hartge Design C, Work vs-xx og OZ Futura. Er ikke så glad i de ACS felga jeg, liker ikke eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Det gleder meg å høre lykke til på felgjakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Noen som veit om 8,5 og 10x17 ET30 og 35 vil funke? Buene er litt valsa, men skal sikkert valse litt mer, og eventuelt space ut Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Når du spacer ut, får du mindre ET på felgen. Altså den vil stikke lengre ut. Men ET 30-35 går helt fint. Jeg vil heller anbefale lavere innpress. ET20 er fint på E36, sitter fint på bilen. På mine throwing star er det 8" ET20 foran og 9" ET22 bak. Har kjørt nesten hele sesongen uten å trengt valsing. Trenger litt camber bak og dekkstrekk. Hadde jeg hatt M3 hadde jeg muligens valgt noen 17" Hartge eller du kan kjøre det clean med noen originale double spoke felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Ja, da vil jo 30-35 med 5-10mm spacer passe rimelig perfekt da? bare tenkte litt på plassen til 10", subbing osv. og om jeg MÅ justere camber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hørte jeg futura eller? <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 På min har jeg 9" ET22 bak, og det er trangt nok når du går lavt. Tror ikke 10" ET 20 fungerer, da må du isåfall valse mye. Men 10" ET 35 burde gå, men da må du ha camber bak, og dekkstrekk. Negativ camber er fett det henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Da har jeg en anelse om hvordan det ligger ann, takker blir nok litt valsing og camber etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Ser ut som et meget pent eksemplar, og fine planer du har! Kommer til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Hørte jeg futura eller? <3 Mulig du er inne på noe Ser ut som et meget pent eksemplar, og fine planer du har! Kommer til å følge med her Takk! Skjer ikke så mye her om dagen, men blir litt handling utover vintern ettersom lønningene kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Hadde egentlig bestemt meg for Supersprint race cat-delete og eisenmann race cat-back, men jeg kom over et par videor på youtube som virkelig fikk meg til å bli usikker. Det er et komplett Supersprint race anlegg. Supersprint cat-delete + Eisenmann race: Supersprint race fremre og bakre del: Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 nydelig lyd i s50. synes ikke noen av de var feil igrunn.. desverre edit: synes den med komplett supersprint kanskje var best. selv om jeg er eisenmann fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 nydelig lyd i s50. synes ikke noen av de var feil igrunn.. desverre edit: synes den med komplett supersprint kanskje var best. selv om jeg er eisenmann fan. Hehe ikkesant Er i utgangspunktet mer keen på Eisenmann selv også, men Supersprint hørtes forbanna deilig ut noen andre som har noen meninger a, ikke vær redd for å komme med dem Skjer ellers litt smått med bilen, kommer litt bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Fin lyd i den Supersprint bilen Men begge anleggene er meget bra og passformen er i alle fall 110% hos Supersprint som jeg har hatt en del varianter av på både M3 og 328;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Skal ikke prøve GS-Preformance sitt da? Veldig fornøgd med mitt fra GS preformance! selv om det er bare en 318is Poff og en smell og en artig turtallsperre! Lasta opp en film på youtube nåå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå