Gå til innhold

Logitech G27 (ratt og pedaler) Fluke 189 (multimeter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ratt og pedaler er svært lite brukt. Ble kjøpt sammen med Gran Turismo, men kjerringa nekter meg å spille PS3 hele kvelden så dette ble pakket bort etter mindre enn 10 timers bruk. Etter det har det ligget i originalesken.

Kvalitetsmultimeter som er UBRUKT, fremdeles med plastikk på skjermen. Følger med tangamperemeter, også fra Fluke, samt mange forskjellige målepinner/utstyr. Dette er dyrt og bra utstyr!

Ratt og pedaler selges HBO 1000,-

Multimeter selges hvis jeg får et godt bud.

Skrevet
Hvilket Fluke instrument snakker vi om? True RMS 177/179? har du calibreringspapirene?

Hei. Skrev feil i tittelen i sta. Det er True RMS 189, ikke 187. Det er nok ikke kalibrert etter det ble kjøpt. Har ingen papirer, men vi pleier å kalibrere de på elektroverkstedet på jobb, så jeg kan alltids få det kalibrert før salg.

FLUKE189.jpg

Skrevet

Til dere som har sendt PM med skambud etc, rattet beholdes hvis jeg ikke får noen høyere bud enn 1200,- (1200,- er ikke et skambud, men jeg vet ikke hvor seriøst det var da jeg aldri hørte noe mer)

Skrevet

Det er notert, men jeg betaler nok ikke noe frakt for det. Du bor i Stavanger, ja? Blir litt langt å hente, hehe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...