Hanspolden Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hvordan får jeg ABS lampa til å slutte og lyse? har vært på eu kontroll og fikk mangel på at den lyste, hva kanj jeg gjøre, BMW e39 1998mod 520i
gallay Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Kjør diagnose, mulig en abs-sensor som har gått i stykker.
Danh0y Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Du tar ut pæra nei men seriøst, kjør som sagt diagnose så finner du vel ut om det er sensorene eller selve enheten.
D.Toft Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 er ikke pære, men diode... den rette måten: diagnose for å finne ut hvor feilen er, bytt del/ deler. jukse metoden: demonter instrument panel, splitt det i 2 og tape over diodene som lyser...
gallay Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 er ikke pære, men diode...den rette måten: diagnose for å finne ut hvor feilen er, bytt del/ deler. jukse metoden: demonter instrument panel, splitt det i 2 og tape over diodene som lyser... Åh, så mange gode ideer som stadig dukker opp på bimmers PS: Ingen ironi
2000Touring Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hvordan får jeg ABS lampa til å slutte og lyse? har vært på eu kontroll og fikk mangel på at den lyste, hva kanj jeg gjøre, BMW e39 1998mod 520i Reparer feilen Da må du nok få tatt en diagnose, som før nevnt.
D.Toft Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 er ikke pære, men diode...den rette måten: diagnose for å finne ut hvor feilen er, bytt del/ deler. jukse metoden: demonter instrument panel, splitt det i 2 og tape over diodene som lyser... Åh, så mange gode ideer som stadig dukker opp på bimmers PS: Ingen ironi jepp.. vet at sistnevnte metode funker
babjorn Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Før Eu tar man ut pæra til ABS så går det som regel greit,helt til du kommer til noen som følger med å sier at pære til ABS er ødelakt/feil. Ellers er det mange andre måter å jukse på,men det beste er å ordne det med en gang så slipper man å kødde med det.Kan bli dyrt desverre,er vel derfor folk kvier seg til å ordne det.
gallay Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 er ikke pære, men diode...den rette måten: diagnose for å finne ut hvor feilen er, bytt del/ deler. jukse metoden: demonter instrument panel, splitt det i 2 og tape over diodene som lyser... Åh, så mange gode ideer som stadig dukker opp på bimmers PS: Ingen ironi jepp.. vet at sistnevnte metode funker Det skal gå an å gjøre det rett før PKK, og deretter rette opp feilen:)
steinarn Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Sist jeg hadde feilen tok jeg et multimeter og målte motstanden gjennom hver enkelt føler og sammenlignet de 4 verdiene.Da var det en som skilte seg ut.Disse er plugget sammen ved hjulhusene et sted.Liten vits i å bytte alle 4 hvis det ikke r nødvendig,koster litt de greiene. Kan også prøve å demontere hver føler og gjøre rein tuppen,disse er magnetiske som samler mye dritt.
gallay Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Sist jeg hadde feilen tok jeg et multimeter og målte motstanden gjennom hver enkelt føler og sammenlignet de 4 verdiene.Da var det en som skilte seg ut.Disse er plugget sammen ved hjulhusene et sted.Liten vits i å bytte alle 4 hvis det ikke r nødvendig,koster litt de greiene.Kan også prøve å demontere hver føler og gjøre rein tuppen,disse er magnetiske som samler mye dritt. Jeg kjøpte min høyre bak på ebay for 35 bucks, tror ikke den er verre enn de som selger koed og schmiedmann
D.Toft Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 sist jeg kjøpte på ebay, så funket dem ikke..... ja må skjule lyset før pkk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå