mythoxaz Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Har ett sett med felger til BMW som jeg har pusset opp. Felgene det er snakk om er originale Hartge Classic i 19". Specs på felgene: 5x120 8X19 ET40 9X19 ET46 Felgene ble avlakkert og var da rent alu. Noen bittesmå kantkjøringer ble filet/pusset ned også ble felgene pulverlakkert i en veldig flott sølvfarge.. Dette er flotte felger med ett klassisk, cleant og allikevel ett veldig tidsriktig design. Vil betegne felgene som strøkne. Kan medfølge Pirelli Pzero dekk med 235.35.19 foran og 255.35.19 bak. Bra mønster igjen på disse. Prisantydning: 12.000,- u/dekk, 15.000,- m/dekk Ta gjerne kontakt på telefon: 97523518 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Pris kan diskuteres v/hurtig avgjørelse. Vanvittig flotte felger som fortjener noe annet enn å ligge i boden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Ingen som vil ha flotte hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 pris kan diskuteres? ser ingen pris å diskutere, hva drømmer du om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hva mener du her Jonr? Prisen kan diskuteres, siden det er off-season. Prisantydning står nederst i annonsen - under bildene. Jeg drømmer om å bo i thailand, hva er dine drømmer? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 De felgene er nok ikke Classic 2, "kun" Classic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Som awt sier så er nok dette snakk om classic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Okei. Jeg leste meg frem til at de het Classic2, men da har jeg nok tatt feil Takk for rettelsen Rettet i annonsetekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ingen som kan tenke seg knallfine felger altså? Må etter min mening være felger som gjør seg både på sommer og vinterstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 sorry for kommentaren om du ikke har endret den etterpå så så jeg ikke prisen, nå når jeg har sett prisen ser det greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Kom gjerne med bud, da jeg skulle ha brukt plassen til nye sett Flotte felger, som fortjener å sitte på en flott BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 sorry for kommentaren om du ikke har endret den etterpå så så jeg ikke prisen, nå når jeg har sett prisen ser det greit ut Sorry'en er accepted Prisen sto der, men mulig jeg har plassert prisen slik at den er lett å overse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Ingen som vil ha? Kom med bud, kan godt prøve på skambud også - uten at det nødvendigvis fører til handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Opp med seg... Skal bort, da det blir vanvittig mye felger ellers å drasse med seg på flyttelass i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mythoxaz Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Opp med seg! Er ikke lenge til snøen er smeltet nå folkens! Disse kan vel også passe som en oppgradering for vinterfelgene resten av vintersesongen! Slå til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå