///frank Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Lurer på E28 M5 som annonserer på finn.no. er den bil verdt pengane? og er det noen som kjenner til den bilen? Link til annonsen på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37014194 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Trur den er verdt pengene ja.. man må betale oppi mot 100-120 for ein strøken M535 å E28 M5 er sjeldnere i mine øyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Skjer med forskjellig skiltnr på hvert bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Sikkert show plater som han bruker på treff osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Skjer med forskjellig skiltnr på hvert bilde ? Photoshop. Vil vel ikke vise det orginale skiltet, da det er mange klåfingrede personer der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Det blir en stund til jeg kan ta meg råd til en e28 m5, men har lest litt at m88 har diverse svakheter. Krever et eierskap av en slik bil at man skrur mye? Evt bør man kunne mer enn en vanlig hobby mekaniker? m30 er jo i utgangspunktet veldig skuddsikker.. Kjør debatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Kjør debatt!! Det kan gjøres i en annen tråd. Denne tråden handler om bilen i første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak og er derfor registrert som 83 modell. Denne hadde jeg holdt meg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak og er derfor registrert som 83 modell.Denne hadde jeg holdt meg unna... Er ikke særlig få Bmw'er fra denne tiden som dette ble gjort på. Så lenge alt er oppå bordet og innskrevet er jo saken grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 løp å kjøp! eieren av denne bilen er meget nøye og bilen er meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak og er derfor registrert som 83 modell.Denne hadde jeg holdt meg unna... Er ikke særlig få Bmw'er fra denne tiden som dette ble gjort på. Så lenge alt er oppå bordet og innskrevet er jo saken grei Veeeldig mange e28 m535i er også skjøtet bak.. Det var det eneste man trengte å gjøre for å få godkjent karosseribytte på 90tallet.. Har ingen praktisk betydning, Nydelig og skjelden bil. Vil si at prisen absolutt er realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak og er derfor registrert som 83 modell.Denne hadde jeg holdt meg unna... usaklig kommentar siden du ikke kjenner til bilen i DET HELE TATT. jeg kjenner denne bilen godt, og har kjørt den flere ganger. trur ikke du finner en mer tight og kompakt e28 her til lands. edit: hvor mange e28 m5'er har stått tilsalgs de siste årene..? ...nettopp sjeldne biler, som kun vil øke i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilen er absolutt pen og strøken men faktum er at dette er ikke en orginal M5 og da forsvinner litt av glansen med denne, i vognkortet står det 1983 og det er litt kjedelig når E28 M5 kom i 1985 Hadde nok heller reist til Tyskland å sporet opp en orginal, så fåtte det heller kostet noen lapper ekstra. Vet også om ett par orginale E28 M5 her til lands som er ganske så mint condition. Men for all del, dette er en kjempeflott bil som jeg virkelig håper finner ett godt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Fredrik: sjekk hva en mint condition e28 m5 koster du, det er ikke noen FÅ lapper mer skal jeg love deg;) Du har rett i det du sier, det står godkjent ombygd i vognkort, men alt dette er tatt hensyn til i prisen. Men faktum er at dette er en "urørt original m5", som er "bygd om" på den beste måten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Ja den "Få lapper ekstra" var jo ett ordtak satt på spissen, jeg har vurdert å gå til anskaffelse av enten E28 M5 eller E24 M635CSI så jeg har trålet markedet ganske bra og vet hvilket prisleie de ligger i. Så lenge bilen er sveiset så er den "rørt", ikke noe å gjør med det dessverre Hjelper ikke at det er en orginal M5 som er brukt, den er like vel uorginal da den er bygget om eller sveiset om du vil. Med orginal så menes urørt i fra fabrikk, alt har matchende nummere og bilen er ikke gjort større inngrep og ombyggninger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå