Gå til innhold

E28 M5 på finn.no


///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir en stund til jeg kan ta meg råd til en e28 m5, men har lest litt at m88 har diverse svakheter. Krever et eierskap av en slik bil at man skrur mye? Evt bør man kunne mer enn en vanlig hobby mekaniker?

m30 er jo i utgangspunktet veldig skuddsikker..

Kjør debatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak :o:shock: og er derfor registrert som 83 modell.

Denne hadde jeg holdt meg unna...

Er ikke særlig få Bmw'er fra denne tiden som dette ble gjort på. Så lenge alt er oppå bordet og innskrevet er jo saken grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak :o:shock: og er derfor registrert som 83 modell.

Denne hadde jeg holdt meg unna...

Er ikke særlig få Bmw'er fra denne tiden som dette ble gjort på. Så lenge alt er oppå bordet og innskrevet er jo saken grei

Veeeldig mange e28 m535i er også skjøtet bak.. Det var det eneste man trengte å gjøre for å få godkjent karosseribytte på 90tallet..

Har ingen praktisk betydning,

Nydelig og skjelden bil. Vil si at prisen absolutt er realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er skjøtet fra C-stolpen og bak :o:shock: og er derfor registrert som 83 modell.

Denne hadde jeg holdt meg unna...

usaklig kommentar siden du ikke kjenner til bilen i DET HELE TATT.

jeg kjenner denne bilen godt, og har kjørt den flere ganger. trur ikke du finner en mer tight og kompakt e28 her til lands.

edit: hvor mange e28 m5'er har stått tilsalgs de siste årene..? ...nettopp ;) sjeldne biler, som kun vil øke i verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er absolutt pen og strøken men faktum er at dette er ikke en orginal M5 og da forsvinner litt av glansen med denne, i vognkortet står det 1983 og det er litt kjedelig når E28 M5 kom i 1985 :wink: Hadde nok heller reist til Tyskland å sporet opp en orginal, så fåtte det heller kostet noen lapper ekstra.

Vet også om ett par orginale E28 M5 her til lands som er ganske så mint condition. Men for all del, dette er en kjempeflott bil som jeg virkelig håper finner ett godt hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: sjekk hva en mint condition e28 m5 koster du, det er ikke noen FÅ lapper mer skal jeg love deg;)

Du har rett i det du sier, det står godkjent ombygd i vognkort, men alt dette er tatt hensyn til i prisen. Men faktum er at dette er en "urørt original m5", som er "bygd om" på den beste måten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den "Få lapper ekstra" var jo ett ordtak satt på spissen, jeg har vurdert å gå til anskaffelse av enten E28 M5 eller E24 M635CSI så jeg har trålet markedet ganske bra og vet hvilket prisleie de ligger i. Så lenge bilen er sveiset så er den "rørt", ikke noe å gjør med det dessverre :)

Hjelper ikke at det er en orginal M5 som er brukt, den er like vel uorginal da den er bygget om eller sveiset om du vil. Med orginal så menes urørt i fra fabrikk, alt har matchende nummere og bilen er ikke gjort større inngrep og ombyggninger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...