Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Kan forresten meddele at det kommer en liten oppdatering i morgen ;) fått litt deler nå, som venter på meg, litt her og litt der :P nye vinterhjul, nye sommerhjul, senkefjærer, ny spiller og en slim subwoofer ;) montering i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var fint det lasse! ;) den er montert nå, men ble så sent, så får heller komme med bilder i morgen ;)

senkefjærer foran er også montert, 35mm, spent på å se høyden når den får seget litt, men ser iallefall bedre ut enn det gjorde fra før av ;)

skal bare trekke remote og signal til sub'en i morgen, så er den ferdig også, så da får jeg komme sterkere tilbake med bilder i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var fint det lasse! ;) den er montert nå, men ble så sent, så får heller komme med bilder i morgen ;)

senkefjærer foran er også montert, 35mm, spent på å se høyden når den får seget litt, men ser iallefall bedre ut enn det gjorde fra før av ;)

skal bare trekke remote og signal til sub'en i morgen, så er den ferdig også, så da får jeg komme sterkere tilbake med bilder i morgen! :)

Jeg har senkeskåler liggende til deg:) da detter den ytterligere 20 mm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det dags for litt bilder;)

fått inn dynavin, Pioneer aktiv sub, og senkefjærer foran ;)

IMAGE_BE23766D-E49D-4272-8A2C-0E48DFEC61D5.JPG

Kompakt liten sub, som ikke tar veldig stor plass ;) virker som det er god lyd også, ikke for mye dunk, men akkurat passe ;)

IMAGE_15AEA3B4-C0F7-4F2C-9188-FC0805556FBB.JPG

IMAGE_D2B214CC-CC25-41D2-9F70-42270C874398.JPG

også senken, man ser egentlig ikke at den er senket, men nå er det iallefall samme høyde foran og bak ;)

IMAGE_67C88882-F130-4D70-A6AC-B379668105E5.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...