Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi börjar lite lungt. Jag känner när jag ikke orkar mer. Herre gud jag har innre blödning inte döende

Han kan ikke være riktig klok :P men da blir det foliering til helgen alikevel da:p

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

Kjempefin fyr han her ja! ;) så da gleder jeg meg til lørdag! :D Har fått hentet dekk til begge bilene i dag også, får slenge ut litt bilder etterpå, men nå bærer det ut i garasjen for å pusse felgkant ;)

Skrevet

Mer pussing på gang gitt!

Her har jeg rigget meg til igjen, og for de som lurer så står den ikke på jekken nei, den står på 2 bukker under, samt høyre hjulet er på, og jekken står der, som ekstra sikkerhet ;)

DSC00587.JPG

Full spinn!

DSC00592.JPG

Bildene taler jo for seg! Er ikke helt 100% enda, men får se hvor nøye jeg får tatt det, blankt skal det iallefall bli! :D

DSC00598.JPG

DSC00604.JPG

Skrevet

Kan bytte likt mot likt? så får du frakta kidsa til og fra barnehagen, mens jeg får noe morsomt å kjøre som DD ;)

Skrevet

Ja tror nok den er noe mer verdt, den 330CiK'n din gitt :P

Men du må vente litt iallefall da, nyte bilen litt før du skaffer deg en 335 touring som du kan fikse på ;) hvor mange kidoes "får du" nå da?

Skrevet

Hehe, litt mere iallefall.. ;) Hadde dog ikke gjort noe med denne vognen din, frykter den blir helt rå.. :cool:

Blir vel rett etter sommeren tipper jeg, så blir det nok 330D facelift, eller E61 525/530D.. :)

Er snakk om to kids, så det GÅR jo med Coupe. Men ikke akkurat barnevennlig denne bilen.. :P

Brummer godt, samt stiv og lav.. hehe

Skrevet

Da er dekka lagt om på tønnene, time til solfilm er bekreftet fredag morgen kl. 07:00 :D

Merker jeg stresser litt mye nå, så unner meg en slappeavkveld i dag :D

Edit: forresten, noen som har håndtak indre venstre foran til meg? :P

20130410_172800.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...