Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Vi börjar lite lungt. Jag känner när jag ikke orkar mer. Herre gud jag har innre blödning inte döende

Han kan ikke være riktig klok :P men da blir det foliering til helgen alikevel da:p

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin fyr han her ja! ;) så da gleder jeg meg til lørdag! :D Har fått hentet dekk til begge bilene i dag også, får slenge ut litt bilder etterpå, men nå bærer det ut i garasjen for å pusse felgkant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer pussing på gang gitt!

Her har jeg rigget meg til igjen, og for de som lurer så står den ikke på jekken nei, den står på 2 bukker under, samt høyre hjulet er på, og jekken står der, som ekstra sikkerhet ;)

DSC00587.JPG

Full spinn!

DSC00592.JPG

Bildene taler jo for seg! Er ikke helt 100% enda, men får se hvor nøye jeg får tatt det, blankt skal det iallefall bli! :D

DSC00598.JPG

DSC00604.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror nok den er noe mer verdt, den 330CiK'n din gitt :P

Men du må vente litt iallefall da, nyte bilen litt før du skaffer deg en 335 touring som du kan fikse på ;) hvor mange kidoes "får du" nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt mere iallefall.. ;) Hadde dog ikke gjort noe med denne vognen din, frykter den blir helt rå.. :cool:

Blir vel rett etter sommeren tipper jeg, så blir det nok 330D facelift, eller E61 525/530D.. :)

Er snakk om to kids, så det GÅR jo med Coupe. Men ikke akkurat barnevennlig denne bilen.. :P

Brummer godt, samt stiv og lav.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dekka lagt om på tønnene, time til solfilm er bekreftet fredag morgen kl. 07:00 :D

Merker jeg stresser litt mye nå, så unner meg en slappeavkveld i dag :D

Edit: forresten, noen som har håndtak indre venstre foran til meg? :P

20130410_172800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...