Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg mer eller mindre kjøpt diffusor til M-fanger pluss tilhørende hengerfeste, så da slipper jeg problemer med det uansett ;)

Men har da fått brukt hengerfeste litt i kveld gitt! Tenkte jeg skulle få startet Tzunami's bilberging, får denne fungerer fjell med bilhenger! ;) Ikke mindre enn to biler har fått slappet av bak touringen i kveld, og det har gått glimrende! ene litt tyngre enn andre, men gikk fint alikevel ;)

Bildebevis:

74772_4964899960549_393362016_n.jpg

480142_4965611658341_168852569_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke gal nok til å lakke den sånn nei:p vi la hvit plastidip på den med lakksprøyte, men man bør bruke el!-sprøyta man får kjøpt, så kunne blitt bedre.. og så er det tagget ned etter det;)

om ikke annet så er det blikkfang! :P

psst.. den er ofte på folkets når jeg er der"p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hengervekt inn og ut, "kranglet" med politiet om det flere ganger faktisk ;) kommet like helskinnet ut av det hver gang :) men skulle vel hatt litt mer enn den vekt-regla hvis jeg hadde blitt stoppet i går :P gåda'n derimot gikk fint innenfor ;)

Regelen er forresten aktuell vekt på bil skal være lavere enn tillatt vekt på henger, og totalt under 3500kg, har man BE skal hengerens aktuelle vekt være lavere enn bilens lovlige hengervekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...