Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Da har jeg mer eller mindre kjøpt diffusor til M-fanger pluss tilhørende hengerfeste, så da slipper jeg problemer med det uansett Men har da fått brukt hengerfeste litt i kveld gitt! Tenkte jeg skulle få startet Tzunami's bilberging, får denne fungerer fjell med bilhenger! Ikke mindre enn to biler har fått slappet av bak touringen i kveld, og det har gått glimrende! ene litt tyngre enn andre, men gikk fint alikevel Bildebevis: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Den audien har jeg sett før...fæl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 en kamerat sin, han gikk amok med plastidip:p den treffer ikke alle like godt med de fargene akkurat:p godt det skal av snart, og bli hvit istedet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 åja plastidip? da er det faktisk helt okey Mye jobb å spraye bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 han er ikke gal nok til å lakke den sånn nei:p vi la hvit plastidip på den med lakksprøyte, men man bør bruke el!-sprøyta man får kjøpt, så kunne blitt bedre.. og så er det tagget ned etter det;) om ikke annet så er det blikkfang! psst.. den er ofte på folkets når jeg er der"p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 tror jeg så den sist på motorsenteret på haugenstua..hmm.. lyst til å kjøpe meg det settet og lakke opp en av bilene i en spenstig farge selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hva kan E39n ha på kroken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 1900kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Det er vel kanskje litt på grensa med en slik bil bakpå kroken? Bil-fraktern har vel forholdsvis høy egenvekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 jupp:/ det var nok litt over det der egentlig, men skulle ikke flytte den så langt, så var beste muligheten vi kom frem til. egenvekt på henger var på ca 600kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Du må gå ut ifra tillatt totaltvekt på bilene og hengern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Kan hengervekt inn og ut, "kranglet" med politiet om det flere ganger faktisk kommet like helskinnet ut av det hver gang men skulle vel hatt litt mer enn den vekt-regla hvis jeg hadde blitt stoppet i går gåda'n derimot gikk fint innenfor Regelen er forresten aktuell vekt på bil skal være lavere enn tillatt vekt på henger, og totalt under 3500kg, har man BE skal hengerens aktuelle vekt være lavere enn bilens lovlige hengervekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 har det på stell du: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 kjørt nok med henger til å kunne kverulere på meg en stein der men å gi meg, det gjør jeg ikke viktig å kunne litt reglement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå