Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Ja, det gjør seg virkelig det! bilen blir bare mer og mer meg for hver ting jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Det ble fett! Hvite ringer i facelift lyktene er en finfin oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Vet ikke hvorfor...Men jeg føler vanlige gule er penest på bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Vet ikke hvorfor...Men jeg føler vanlige gule er penest på bmw... Jeg er helt enig, enten skal det være knall gult, eller så burde det være varmhvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg er på en måte enig, men på en annen måte ikke Av ren nysgjerrighet, har du noe eksempler på "varm" hvit? for er enig at ae'ne mine blir kald-hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg tenker litt tilbake på originale AE, om det stemmer at de lyktene har denne fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Kjøpte du halogen eller xenon i hella lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Det er halogen i lampene ja, mulig det blir ettermontering av xenon etterhvert, men tar ikke det med det første lyser greit mye bedre allerede, i forhold til prefacelampene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 H7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Lit usikker på hva det er faktisk, følger jo med lampa, så bare koblet på kontakten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hb4. (9006) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 er det i frontlampene? det er vel i m5 tåkelys? eller var det hb3? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Er 9006 hb4 i grøft på M5 fanger? blir aldri 100% sikker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Sorry! Preface lampene har vel Hb3 ja, men facelift har vel H7. Men lurer på om adapterne på facelift og hb4 lampene er helt like. Usikker, så det skal jeg jammen sjekke. Hb4 i grøftelysene på M5 fangeren ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Jeg har preface med original xenon men lite lyst å kjøpe facelift med xenon. Bedre å sette inn ett sett selv i halogenlampene vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå