Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke selv hva jeg mener egentlig,så bare for meg at xenonkittet som står originalt i min 1998mod ikke passet i de nye lyktene.

Men for å ta det en annen vei,hva er forskjellen (følger med) på settene med Hella på feks Koed.

Tenker da Halogen vs Xenon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt alt mulig av forskjellige lamper til e39 nå, så går helt i surr :P

men facelift tåkelys har noe så spesielt som h8 faktisk :S har et sett liggende, lamper og pærer, så lurer på om jeg skal prøve å montere de, om det går, og om jeg gidder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke annen forskjell enn at det er litt annen innfestning til xenon-pærene, i motsetning til vanlige halogen.

Du må se hvordan ballasten din ser ut. Men tror begge typene kan festes på lyktene, om du fjerner braketten til den ene typen ballast.

Her er typen ballast jeg mener.

ikjal3esfap8mlobpxqz.jpg

Edit; fant bilde av ballast som ikke passer facelift. (Sies det, har ikke prøvdt.)

w0ov5jdrjzeole6blzu0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det har blitt litt endring i planene, så Accu-air må nok vente litt desverre...

Iløpet av sommern vil denne forhåpentligvis få en litt annen drivlinje :D må jo prøve på ting folk ikke har gjort før (såvidt jeg vet), så da får man prøve å tilpasse litt deler så jeg får mer enn bare bakhjulstrekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det gå ann å montere vinkelveksler rett på nåværende girkasse?

ser iallefall ut som det skal gå iforhold til hardy'n, lengden vet jeg ikke riktignok da...

Noen som vet utvekslingen på 525ix automatkassa forresten? blir trolig å kjøpe en e34 525ix til våren/sommern og begynne måling, prøving, tilpassing osv, blir ikke noe småtteri akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...