RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hva mener du? Det er jo billigere å kjøpe lykter for xenon, og bare fløtte over alt til facelift lyktene. Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt. Men om du har den gamleste typen xenon, så får du vel ikke skrudd fast ballasten på selve lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Vet ikke selv hva jeg mener egentlig,så bare for meg at xenonkittet som står originalt i min 1998mod ikke passet i de nye lyktene. Men for å ta det en annen vei,hva er forskjellen (følger med) på settene med Hella på feks Koed. Tenker da Halogen vs Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Har hatt alt mulig av forskjellige lamper til e39 nå, så går helt i surr men facelift tåkelys har noe så spesielt som h8 faktisk :S har et sett liggende, lamper og pærer, så lurer på om jeg skal prøve å montere de, om det går, og om jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Det er ikke annen forskjell enn at det er litt annen innfestning til xenon-pærene, i motsetning til vanlige halogen. Du må se hvordan ballasten din ser ut. Men tror begge typene kan festes på lyktene, om du fjerner braketten til den ene typen ballast. Her er typen ballast jeg mener. Edit; fant bilde av ballast som ikke passer facelift. (Sies det, har ikke prøvdt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Det har blitt litt endring i planene, så Accu-air må nok vente litt desverre... Iløpet av sommern vil denne forhåpentligvis få en litt annen drivlinje må jo prøve på ting folk ikke har gjort før (såvidt jeg vet), så da får man prøve å tilpasse litt deler så jeg får mer enn bare bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 4wd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Må jo prøve noe nytt og siden e39 ikke kom med det så blir det noe VELDIG nytt samt at etter hva jeg har lest så skal mye deler passe uten altfor store modifikasjoner fra e34 525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Faen så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 hm hm hm... trodde du skulle ha deg en enkel bruksbil da du kjøpte e39 stv.. så...nå må du kjøpe enda en bil mens stv er under ombygging og M5 står parkert...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 haha du vet Nei blir nok å bruke m5'n da, har tilgang på verkstedsskilter, så ordner seg det blir jo til sommern da det er sol og blå himmel og 20+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Kan det gå ann å montere vinkelveksler rett på nåværende girkasse? ser iallefall ut som det skal gå iforhold til hardy'n, lengden vet jeg ikke riktignok da... Noen som vet utvekslingen på 525ix automatkassa forresten? blir trolig å kjøpe en e34 525ix til våren/sommern og begynne måling, prøving, tilpassing osv, blir ikke noe småtteri akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Tulling ødelegge driftevogna:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Neida, forbedrer! morsommere å kunne leke ordentlig sidelengs dessuten har jeg jo en m5 til sommerbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 du så hva jeg kommenterte på facebook:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Ja så det:p men gøy å kunne velge:) er jo bare å nappe ut stikkakslingene, så er det rwd igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå