Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Ble litt mer shopping i dag gitt:D satser på at jeg har truffet riktig med coilovers'a nå ble visst highsport på denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Av å til Tzunami så lure e på om du e flink å trykke penger Men det er jo veldig kjekt at du tar vare på brukisen da! Å ikke bare silkemusa di under silketrekket i garasja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Handler om prioriteringer, på godt og vondt;) spoilern bestilles via jobben, så betaler den ved en senere anledning, og coilovers'a som var feil får jeg jo solgt når de kommer, så har penger på vei inn igjen;) men det er klart at ting koster! Skal bli godt med lønn igjen snart merker jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Tror jeg må søke jobb hos volvo selv as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Hehe er ikke dårlig jobb jeg har, men blir nok bedre med tiden, litt ansinitet osv skader aldri Var visst ikke "bare" å bestille disse coilovers'ene, men litt dialog mellom meg og selger er jo alltids greit, så får jeg de nok før sesongen starter iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 så nå blir det highrider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Det blir highsport lowrider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 men FK? er en del som har hatt problemer med FK her på forumet nå. har selv FK highsport nå. gleder meg til og få bytta ut det med noe annet i løpet av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Hmm... har lest endel om det, og det skal være en god konkurrent til KW V2? M5'n skal få KW V3 etterhvert, men vi får se hvordan det går da tenkte egentlig å kjøpe supersport Black evolution til touringen, men P&R skulle ha 7000,- for det, så var litt uaktuelt, og eneste jeg fant som solgte det på ebay sa nei til å sende til norge :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 hvorfor skal du ha v3 og ikke v2 ? vet ikke åssn specsa er på e39, men aldri i verden om jeg har bruk for v3 på e30en ihvertfall:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Det er en evig diskusjon for meg selv, v2 eller v3, så jeg vet ikke hva det blir, men det er ikke bestemt før jeg bestiller en gang i fremtiden;) hadde vært gøy å bare kline til med topp utstyr siden jeg først ha drømmebilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Hva er vel en tråd uten noe bilder? Se hva jeg fikk på jobben i dag! Original BMW Aerodynamic takspoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Sliken kjøpte i her en dag å på vikebil.. Sto på glassluke i kjøpte som va helt rustfri for 1000.- k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Det var ikke dårlig! venter nok med å sette den på til jeg har begynt å foliere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Solgt senkesettet som var feil? Passer vel på min den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå