Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Handler om prioriteringer, på godt og vondt;) spoilern bestilles via jobben, så betaler den ved en senere anledning, og coilovers'a som var feil får jeg jo solgt når de kommer, så har penger på vei inn igjen;) men det er klart at ting koster! Skal bli godt med lønn igjen snart merker jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P er ikke dårlig jobb jeg har, men blir nok bedre med tiden, litt ansinitet osv skader aldri ;)

Var visst ikke "bare" å bestille disse coilovers'ene, men litt dialog mellom meg og selger er jo alltids greit, så får jeg de nok før sesongen starter iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har lest endel om det, og det skal være en god konkurrent til KW V2? M5'n skal få KW V3 etterhvert, men vi får se hvordan det går da ;) tenkte egentlig å kjøpe supersport Black evolution til touringen, men P&R skulle ha 7000,- for det, så var litt uaktuelt, og eneste jeg fant som solgte det på ebay sa nei til å sende til norge :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en evig diskusjon for meg selv, v2 eller v3, så jeg vet ikke hva det blir, men det er ikke bestemt før jeg bestiller en gang i fremtiden;) hadde vært gøy å bare kline til med topp utstyr siden jeg først ha drømmebilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...