Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Nå var det mye agressivitet i tråden min gitt :lol:

Fikk endelig begynt med felgene i går, igjen, så nå begynner kanten å likne noe ;)

Planene ligger klare for uka, og om alt går etter planen så ser bilen ganske så annerledes ut ila uken ;) Bilder kommer senere i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt ei flott familievogn nå :D :D

Takktakk ;) kommer seg nå ja, men merker det klør voldsomt i fingrene etter sommerstuk nå, for begynner å bli mange lave biler med smææsji sommerhjul osv på veiene nå!

Heldigvis er jeg trolig veldig nærme målet mitt om en drøy uke, da alt ligger klart for denne uka ;) Da skal også takboksen av, noe jeg gleder meg til :P greit om vintern, men nå er det påtide å kjøre uten et drøyt halvår! :P

Kommer innom med noen felger du kan ta for meg jeg da. Fy flate for et drittarbeid!

Drittarbeid ja? det kan du si det! :P Har hatt svært lite motivasjon til å begynne på dem igjen, men løftet opp m5'n og spant på felgen på ene siden. Begynner å se resultater på kanten nå, så da er det bare kosearbeid å klargjøre sentrene for litt lakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kommet seg hjem til sverige (tror jeg) siden han ikke hadde reiseforsikring (tror jeg).

Så får bare vente på å høre fra han, håper han klarer seg bra iallefall!

Bilen skal nok bli foliert iløpet av kort tid uansett, så får se om jeg ikke får begi meg ut på noe jeg ikke kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...