Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke værst;) Ismail Salih får samme farge på nye driftebilen også..hehe

Da må jeg jo bli kompis med han! :P

Spent på bilen hans nå ;) e46, var det ikke?

Gleder meg til å se den ferdig :D

Men er det en bulk man kan skimte på panseret?

Slike skavanker blir fort veldig synlig med matt farge :P

Gleder meg selv! Fått veldig mye hjelp i dag, så alle dørene er ferdige, og man begynner virkelig å se enden nå! :) er ikke en bulk, men "strekkmerke" (tror jeg) er så trøtt at jeg husker ikke :P skal visst gå ann å få bort med en god vask og muligens "foliepolish" av et eller annet slag ;)

qy6atega.jpg

Dette blir siste sneakpeak til jeg er ferdig med bilen ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS RSII i 8,5*18" og 10*18" ;) skal pusse kanten ferdig til uka, og lakke senterene også, så håper bare den blir helt klar til CnC Tønsberg! :o eksosen skal også monteres til uka, så må frem med sveiseapparatet igjen! Nok å ta tak i med andre ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få lagt om RS GT'ne neste onsdag, så i værste fall blir det å kjøre på dem på touringen, og m5'n original, skulle gjerne fått på folie på tak, og coilovers, men får se hva jeg orker å ta meg tid til, har jo iallefall fri neste fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har altfor mye planer, men merker at nå skal jeg gi meg for en stund, nå er touringen (snart) i sommermodus, og kanskje verdig til photopapir? så da er det vel på tide å prøve å få meg selv i sommermodus? :P Skal iallefall ikke ha mange planene generellt i tiden fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...