Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ganske enkelt å legge på store flater, det er når det begynner med vinkler, vridninger og kromme flater det begynner å bli avansert ;)

Planen i dag var å ta det rolig og egentlig ikke holde på noe særlig, men folierte alle håndtakene og listene under lyktene, samt spoilern og monterte den ;) skulle ta bakluka, men folien var ikke helt samarbeidsvillig, så tar det på søndag tenker jeg ;)

Fikk også montert speil, nytt bryterpanel og ny modul så jeg får autofold, men får ikke høyrespeilet til å folde inn, så lurer på om jeg har fått feil modul :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folierer du den selv?

Sent from a galaxy far far away

Ja, med litt hjelp fra en som har foliert før ;)

ser du har foliert taket(?) tenkte eg skulle foliere taket på brukshora mi svart, er 1.52m breidt nok? tenkte å kjøpe denne 3x1.52

http://www.ebay.co.uk/itm/GLOSSY-FINISH ... 6409033%26

Det er bredt nok ja ;) panseret er værre med, men man klarer å strekke litt på folien så man dekker det ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ;) såg litt lengre bar i tråden å fant felgene;) skal du gjøre noe spennede med senteret på felgene eller blir de bare vanlig sølv?

De blir lakkert ja ;) men ikke noe veldig vågal farge, tror ikke det matcher blåfargen så bra ;)

[ Bilde ]

Sånn farge?

Må nesten møte dere i den, til shoot en gang, for de er skummelt like farger, tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du mer tid og penger på denne enn M5'en a...?

Du er ikke den første som spør ;)

men jeg har nok ikke brukt så mye penger som folk tror jeg har brukt, fått tak i ting billig ;)

Så jeg har brukt litt penger for å kjøre rundt i noe som ser bra ut, samt at jeg har m5'n hjemme ;)

Også skal jeg gjøre minst mulig med den før den får skilter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...