Kjexx Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Jeg liker dette ass.. Kjøpt på eeebay? Nice work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Kjøpt på ebay ja har fått tatt kanalene pluss 2 av håndtakene i går, så nå gjenstår det enda litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Var det vanskelig å legge filmen på store flater?... har kun lagt på interiørlister til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Det er ganske enkelt å legge på store flater, det er når det begynner med vinkler, vridninger og kromme flater det begynner å bli avansert Planen i dag var å ta det rolig og egentlig ikke holde på noe særlig, men folierte alle håndtakene og listene under lyktene, samt spoilern og monterte den skulle ta bakluka, men folien var ikke helt samarbeidsvillig, så tar det på søndag tenker jeg Fikk også montert speil, nytt bryterpanel og ny modul så jeg får autofold, men får ikke høyrespeilet til å folde inn, så lurer på om jeg har fått feil modul :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Folierer du den selv? Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 ser du har foliert taket(?) tenkte eg skulle foliere taket på brukshora mi svart, er 1.52m breidt nok? tenkte å kjøpe denne 3x1.52 http://www.ebay.co.uk/itm/GLOSSY-FINISH ... 6409033%26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Folierer du den selv?Sent from a galaxy far far away Ja, med litt hjelp fra en som har foliert før ser du har foliert taket(?) tenkte eg skulle foliere taket på brukshora mi svart, er 1.52m breidt nok? tenkte å kjøpe denne 3x1.52 http://www.ebay.co.uk/itm/GLOSSY-FINISH ... 6409033%26 Det er bredt nok ja panseret er værre med, men man klarer å strekke litt på folien så man dekker det Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 ser veldig bra ut dette her;) hva felger blir det på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Her blir det BBS RSII-felger Men kan hende jeg slenger på rs gt'ne til m5'n i ny og ne for de er så utrolig digge! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ok såg litt lengre bar i tråden å fant felgene;) skal du gjøre noe spennede med senteret på felgene eller blir de bare vanlig sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Sånn farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Fresh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Ok såg litt lengre bar i tråden å fant felgene;) skal du gjøre noe spennede med senteret på felgene eller blir de bare vanlig sølv? De blir lakkert ja men ikke noe veldig vågal farge, tror ikke det matcher blåfargen så bra [ Bilde ]Sånn farge? Må nesten møte dere i den, til shoot en gang, for de er skummelt like farger, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hvorfor bruker du mer tid og penger på denne enn M5'en a...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Hvorfor bruker du mer tid og penger på denne enn M5'en a...? Du er ikke den første som spør men jeg har nok ikke brukt så mye penger som folk tror jeg har brukt, fått tak i ting billig Så jeg har brukt litt penger for å kjøre rundt i noe som ser bra ut, samt at jeg har m5'n hjemme Også skal jeg gjøre minst mulig med den før den får skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå