Kjexx Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har du fått skilt på m5'n da? Eller sparer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Regner med kompisen din kjører M5'n? hehehe Gleder meg til å bruke speilrefleksen på treffet, mye fotogene biler som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Regner med kompisen din kjører M5'n? heheheGleder meg til å bruke speilrefleksen på treffet, mye fotogene biler som kommer Skal lage en bildetråd fra treffet her på bimmers, håper de som har bilder bidrar og legger ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Har du fått skilt på m5'n da? Eller sparer du? Den får ikke skilt før neste år en gang Regner med kompisen din kjører M5'n? heheheGleder meg til å bruke speilrefleksen på treffet, mye fotogene biler som kommer Vi bytter litt på, men blir meg som ruller inn på treffet med touringen ja Regner med kompisen din kjører M5'n? heheheGleder meg til å bruke speilrefleksen på treffet, mye fotogene biler som kommer Skal lage en bildetråd fra treffet her på bimmers, håper de som har bilder bidrar og legger ut der Ja, får se om jeg får tatt med kamera og knipset litt jeg også kanskje jeg får filmet litt? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Eneste som står igjen av foliering nå er noen vinduslister deilig!! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Blir å montere bakfanger og dørtrekk i dag, samt bytte fra reservehjul Skal fortsette å pusse opp RSII'ne så de er klare for montering i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lyseblå lug nuts på denne da? spent på å se fargen live, kommer til å se bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Har vært på tanken, men er ikke stort poeng i det, mtp at RSII har senterdeksel som dekker over boltene men hadde vært tøft mot RS GT'ne som kommer til å stå på et par dager først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Det skal du ha, du er effektiv! Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Effektiv... og stressa!! har ikke slappet ordentlig av på over en uke så godt at det er mindre og mindre arbeid fremover mot helgen, så jobber jeg kun 2 dager neste uke, skal bli deilig!! bortsett fra at touringen skal være flyttebil neste tirsdag da, med henger og full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Er nok verdt stresset Ja, blir mer tid på bilen det da haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Håper at det går fint å bruke den som flyttebil, har jo skaffet m5diffusor med luke til avtagbart hengerfeste, samt tilpasset så hengerfeste så jeg får på luken, kun fordi jeg vil kunne trekke henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Bruksvogn må jo ha tilhengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Ja, er tross alt bare en bruksvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå