Stenbakken Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Kanskje jeg skulle tatt turen, se ann litt utover uken hvordan oppmøtet og slik ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Skal gjøre det selv ja, og har ingen bil i mellomtiden. Bakluke, høyre forskjerm, front og bakfanger er løst, så det monteres først når det er ferdig foliert. Begynner tidlig en Lørdag med resten av karosseridelene, så ser jeg hvor langt jeg kommer. Deler det nok opp. Blir første gangen for meg også, så holder av både ekstra tid, og kjøper opp ekstra folie farge blir ikke som først antatt, men tror det kommer til å bli meget bra mye endte du opp med for folien, og lang tid brukte du ca? Har du evt en link til de du kjøpte av? Mange på Ebay, men greit å safe litt da jeg har vært borti mye rart fra selgere der. Resultatet ditt ble avgjørende for om jeg skulle prøve plastidip, eller folie, nå blir d selvsagt folie:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Lekkert du får sende meg en PM på fargen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Så bra ut i solskinnet den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Regnet med det var deg som nesten kasta deg ut i kjørefeltet mitt og blinka ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Den er så heftig. at det burde være aldersgrense på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 satt i tlf..ellers hadde jeg tuta også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hvor er skiltet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Skiltet er borte vekk Neida, ligger i ruta, skal feste det, men vil ikke borre i fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Flate så rå denne har blitt! Perfekt kombo med glans shadowline, folien og felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Den så meeeget bra ut! M5'en og forsåvidt Fikk litt dårlig samvittighet da jeg sa at premieutdelinga var 1430-1500 tiden da dere skulle dra å spise, folk ble utålmodige og kalde så vi måtte ta det litt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Takk for det Kenneth! Satser på at den er ordentlig klar til lørdagen, kommer dere da? Ikke noe å tenke på været var det eneste å sette fingeren på mtp CnC, hadde fortjent knallsol og blå himmel! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Kjapt bilde av en liten photoshoot jeg hadde på vei fra jobb Flere kommer i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Syntes "alle" har jo fått den folien her nå jeg, Hehe ingen tvil om at den ble rå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Måtte tilbake til side 1 en liten tur for å se på utgangspunktet, og jeg er dypt imponert! Digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå