Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Skal gjøre det selv ja, og har ingen bil i mellomtiden. Bakluke, høyre forskjerm, front og bakfanger er løst, så det monteres først når det er ferdig foliert. Begynner tidlig en Lørdag med resten av karosseridelene, så ser jeg hvor langt jeg kommer. Deler det nok opp. Blir første gangen for meg også, så holder av både ekstra tid, og kjøper opp ekstra folie :) farge blir ikke som først antatt, men tror det kommer til å bli meget bra :D mye endte du opp med for folien, og lang tid brukte du ca? Har du evt en link til de du kjøpte av? Mange på Ebay, men greit å safe litt da jeg har vært borti mye rart fra selgere der.

Resultatet ditt ble avgjørende for om jeg skulle prøve plastidip, eller folie, nå blir d selvsagt folie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så meeeget bra ut! M5'en og forsåvidt ;) Fikk litt dårlig samvittighet da jeg sa at premieutdelinga var 1430-1500 tiden da dere skulle dra å spise, folk ble utålmodige og kalde så vi måtte ta det litt tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kenneth! Satser på at den er ordentlig klar til lørdagen, kommer dere da? Ikke noe å tenke på ;) været var det eneste å sette fingeren på mtp CnC, hadde fortjent knallsol og blå himmel!

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...