Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Syntes "alle" har jo fått den folien her nå jeg, Hehe ingen tvil om at den ble rå hvertfall Har ikke sett mange med den selv, men vet det er endel som har det ja Måtte tilbake til side 1 en liten tur for å se på utgangspunktet, og jeg er dypt imponert! Digger det Har glemt litt hvordan den en gang var selv Takk for det Her kommer noen biler til Om noen lurer, så blir du sett veldig rart på om du stikker kameraet langt ut gjennom vinduet når du stamper i kø i rushen og knipser bilde av felgene Eksosen er ikke ordentlig justert, men det blir den nærmere helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Sinnsykt rått! Mangler bare facelift baklamper og ordentlige emblemer Hvilke eksos har du? Er vel nokså kul lyd i sekser dieselen med noe eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Det er org eksosen fra m5'n er ganske kul lyd, uten at den er altfor dominerende men den soter litt mye nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Bøst når det soter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Nei altså du kan ditta med å få frem sjarm i bilan dine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Bøst når det soter da Joa men rumpa på bilen blir så skitten Nei altså du kan ditta med å få frem sjarm i bilan dine ! Legger litt for mye penger, tid og energi i dem tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 vent til jeg får ordna min, da skal du få se på soting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 så hinsides deilig farge, og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Igjen, blei rå med folien! Hyggelig å hilse på deg på søndagen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Vart fin ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 vent til jeg får ordna min, da skal du få se på soting da Hehe men du skal sikkert ha dieselstuss? da soter den ikke ned hele rumpa iallefall så hinsides deilig farge, og bil Den har kommet seg i det siste ja takktakk! Igjen, blei rå med folien! Hyggelig å hilse på deg på søndagen også Takk for det hyggelig med en prat ja! Vart fin ja! Ja, forandret seg litt siden sist jeg var nedom garasjen? fra vinrød familiebil til matt blå og lav med 20" Den lå jo i godt lag mellom m5'n min og din et lite stykke, men den måtte se seg tapt tilslutt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Elskbare bilder! Denna må jeg få sett på i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Rompa de var rimlig sort når du kjørte fra Cars & Coffee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Un-real transformation! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Vi kommer på Valle Hovin på lørdag ja regner med du skal dit også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå