Dontzi Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 kor du kjøpte den modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Glemte å få med det Den er kjøpt på www.car-solution.de Schmiedmann har noe av de samme modulene, men til en mye høyere pris har jeg sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 er det et egen kontrollpanel sak som bruker lysene som er på bilen til å gjøre div? eller endrer du rett og slett "innstillingene" på bilen? Skjønner ikke heeelt hvordan det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har vurdert dette selv, men som deg holde det til et beskjedent nivå. Mulighet til å legge ut video når du har programmert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Kan ta litt screenshots av programmet i kveld, all programmeringskjer på pc'n.. Du kobler boksen fra bilen, og inn i pc'n, koder og kobler den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 kult! Men jeg hadde nok gjort litt mer ut av det enn kunn "follow me home".. Gjerne ikke helt disco, men litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Ja, altså jeg kommer til å lage en liten vri, så det ikke bare blir som standard kommer film når jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Kult, kunne tenkt meg noe sånt til E34, men får heller glede meg til å se hvordan det blir hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Har ikke fått feilsøkt noe på modulen enda, men regner med at det mangler kontakt gjennom strømtyvene, så kommer nok til å lodde dem fast tror jeg.. Her er iallefall noen bilder av hvordan programmet er, ganske simpelt Velge bil osv, når du får kontakt med modulen får du flere alternativer avhengig av hviklen modul du har kjøpt Så kommer du til selve kodingen, her velger du hvilke lamper så skal lyse først, og tid, så trykker du "save and continue". Her jobber du i lag, og for hver gang du trykker "save and continue" kommer et nytt og tot lag opp. Her har jeg markert tåkelys, parklys og blinklys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 skikkelig harry as...like harry som shadowline... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Haha de finnes til e65 også wicky nei stemmer det... du kjører jo VOLVO du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Haha de finnes til e65 også wicky nei stemmer det... du kjører jo VOLVO du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 bitch i ride a s-klass.... og volvoen har faktisk usa-lys som du er forelska i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Haha Nei, for det er markeringslys, og det er forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå