Fredrik Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 BMW E9 er i likhet med E24 (6-serien anno 1976) finest hvis den er helt original. Store moderne felger gir litt "bad ass" look, men designet er uansett såpass 70-tallet at slike felger etter min mening virker totalt malplasserte. Skal man gjøre noe med standardfelgene er det disse tidlige originale BBS ene som gjelder... BMW E9 3,0 CS E9 er som kjent en evolusjon på BMW 2000 CS anno 1966. Den modellen var ingen suksess og allerede i 1968 var E9 (2800 CS) klar. Det er et par markante forskjeller på disse modellene og designmessig er disse temmelig interessante. Spesielt formen på hjulbuene gjør mye for designet samt hvorfor E9 er såpass mye mer elegant... BMW 2000 CS By the way... sjekk min avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 viewtopic.php?f=11&t=162860 e9 som lå tilsalgs her for et par år siden. Luftfjøring og rockcrawler felger på side 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 BMW E9 er i likhet med E24 (6-serien anno 1976) finest hvis den er helt original. Store moderne felger gir litt "bad ass" look, men designet er uansett såpass 70-tallet at slike felger etter min mening virker totalt malplasserte. Skal man gjøre noe med standardfelgene er det disse tidlige originale BBS ene som gjelder... BMW E9 3,0 CS [ Bilde ] BBS??? Er vel ikke BBS dette ALPINA fra Ronal. Og det er ikke noe i veien med de felgene på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Sant nok... jeg vet ikke hvorfor BBS kom inn i bildet... Jeg tenkte nok på BBS-Mahle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg synes ikke bilen tar skade av litt større og bredere felger. Bare de ikke blir for store og dominante til den. Også synes jeg den fornten med den fangeren som vist på bildene på side 1 bør være der, litt usikker på om der er originaldel men tror det? Finnes også noen "tusenmetere" som er monter på fangeren som jeg også tror er originale, disse kler også bilen synes jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 btw, hadde jeg ønsket meg E9 til jul og fått en 2000cs istedet så hadde jeg begynt å grine:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=162860e9 som lå tilsalgs her for et par år siden. Luftfjøring og rockcrawler felger på side 2 Strengt tatt litt mange dører for å være en E9, tror vi kaller den E3 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 2000cs har potensiale til å bli dritråe de også! har to nedplukka chassier stående, men er for mye rust og har stått for lenge i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Løp å kjøp http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37637399 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Tøff, men uten skilter. Også var det ikke så mye klassikker igjen da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Se hva jeg fant:D http://www.youtube.com/watch?v=RbBRHaN8 ... creen&NR=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå