Haukefer Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Hei, Har hatt bilen inne for bytting av venstre forskjerm. Skjermen di fekk tak i var den siste i hele verden vistnokk Passformen på denne er ganske på jordet. Skjermen er lengre enn den orginal, er høgere enn panseret der det skal gå i linje og det er stor glipe mellom panseret og skjermen i forhold til andre siden. Lakken er jeg heller ikke fornøyd med. Snakkte med en arbeider på verkstaden, han si di ikke kunne gjør noe annet siden dette var siste skjermen som var å oppdrive, noe jeg synst høres helt rart ut. Snakka og med forsikrings selskapet mitt iog med at dette var en forsikringssak, men di hadde ingenting å gjøre me det siden det var hun so kjørte på bilen sitt forsikringsselskap som er brukt. Driten me det er at det er sabb forsikring i sverige.. men til poenget, hva skal jeg gjør? Jeg tar turen inn og sier meningen min imorgen til han som driver verkstadet, men hva eller har jeg krav på?? Hjeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 hva slags bil er det? e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 altså, hvis dem sier at den skjermen de fikk tak i er den siste i hele verden er dem helt på jordet, det er flust med E38 i verden, alle har nødvendigvis 2 fremskjermer, hvis de har skaffet en uorginal skjerm ? så er vel ikke det tilstrekkelig om passformen er dårlig. det jeg hadde foreslått er og gå til anskaffelse av en brukt forskjerm fra skroten EL. hvilke rettigheter du har aner jeg ikke, men etter skade så skal jo bilen rettes opp til lik stand som før, hvis den ikke blir det så må det jo gå ann og reklamere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Det er en uorginal skjerm ja.. Pluss skjermen hadde vist logge lenge på ett lager en eller anna plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 F. eks. Gjensidige gir deg muligheten til å sjekke jobben etterpå hos NAF for å se at det er gjort skikkelig, dette selv om det er motparten sitt selskap som skal dekke jobben. For å unngå slikt som du er oppi at jeg også ventet en stund på ledig time hos merkeversted for reparasjon den gangen. Var garantert ikke siste E38 skjerm du fikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 jeg satt og tenkte på igår hvorfor jeg ikke leverte den til Bavaria i Haugesund.. Nei det var det nok garantert ikke.. jeg har gjensidige, ringte dem men di sa di ikke hadde noe me dette å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Lever bilen igjen å si klart ifra at du skal ha igjen bilen som den var før skaden skjedde. e38 er ikke en sjelden bil, selvfølgelig er mulig å få tak i original skjerm, med tilhørende passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Ikke deler til en BMW produsert på 90 tallet? haha det må være det dummeste jeg har lest på lenge. Gs skaffer orginale skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Ringte Gs no, di hadde den på hovudlageret til BMW i Sverige.. Skal ner imåro å snakke me di Nekter di å gjør noe så tar jeg kontakt med takstmannen som såg på bilen å forklarer situasjonen til han. Satser på det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 jeg satt og tenkte på igår hvorfor jeg ikke leverte den til Bavaria i Haugesund.. Nei det var det nok garantert ikke.. jeg har gjensidige, ringte dem men di sa di ikke hadde noe me dette å gjøre.. Om Bavaria Haugesund fortsatt bruker lakkverkstedet i nabobygget, skal du ikke være lei deg for at du ikke leverte den inn der.. Har dårlig erfaring med det på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 hmm.. samme skjermen er byttet og lakkert der nere tidligere, forsikringssak det og. Stefaren min va veldig fornøyd da vertfall.. Men varierer vell sikkert fra tid til annen det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Iogmed at dette er en forsikringssak kan du kreve originale deler. Blir lei meg av å høre sånt jug fra oppretterverksteder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Tusen takk for alle svar! Skal ner der imårgen å kreve mitt ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Har snakket me verkstedet nå, di kan ikke gi meg ny skjerm, men di sku lakke den om igjen. Tok kontakt med takstmanne ista, han synst alt høres helt rart ut så han sitter sikkert i telefon me di nå! Så satser på at alt ordner seg! I skrivende stund så ringte takstmann meg opp, han hadde snakket med verkstedet så di sku få tak i ny skjerm hos GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå