Gå til innhold

Missfornøyd etter arbeid hos oppretter, hvilke rettigheter?


Haukefer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt bilen inne for bytting av venstre forskjerm. Skjermen di fekk tak i var den siste i hele verden vistnokk :roll: Passformen på denne er ganske på jordet. Skjermen er lengre enn den orginal, er høgere enn panseret der det skal gå i linje og det er stor glipe mellom panseret og skjermen i forhold til andre siden. Lakken er jeg heller ikke fornøyd med.

Snakkte med en arbeider på verkstaden, han si di ikke kunne gjør noe annet siden dette var siste skjermen som var å oppdrive, noe jeg synst høres helt rart ut.

Snakka og med forsikrings selskapet mitt iog med at dette var en forsikringssak, men di hadde ingenting å gjøre me det siden det var hun so kjørte på bilen sitt forsikringsselskap som er brukt. Driten me det er at det er sabb forsikring i sverige..

men til poenget, hva skal jeg gjør? Jeg tar turen inn og sier meningen min imorgen til han som driver verkstadet, men hva eller har jeg krav på?? Hjeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, hvis dem sier at den skjermen de fikk tak i er den siste i hele verden er dem helt på jordet, det er flust med E38 i verden, alle har nødvendigvis 2 fremskjermer,

hvis de har skaffet en uorginal skjerm ? så er vel ikke det tilstrekkelig om passformen er dårlig.

det jeg hadde foreslått er og gå til anskaffelse av en brukt forskjerm fra skroten EL.

hvilke rettigheter du har aner jeg ikke, men etter skade så skal jo bilen rettes opp til lik stand som før, hvis den ikke blir det så må det jo gå ann og reklamere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F. eks. Gjensidige gir deg muligheten til å sjekke jobben etterpå hos NAF for å se at det er gjort skikkelig, dette selv om det er motparten sitt selskap som skal dekke jobben.

For å unngå slikt som du er oppi at jeg også ventet en stund på ledig time hos merkeversted for reparasjon den gangen.

Var garantert ikke siste E38 skjerm du fikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt og tenkte på igår hvorfor jeg ikke leverte den til Bavaria i Haugesund.. Nei det var det nok garantert ikke..

jeg har gjensidige, ringte dem men di sa di ikke hadde noe me dette å gjøre..

Om Bavaria Haugesund fortsatt bruker lakkverkstedet i nabobygget, skal du ikke være lei deg for at du ikke leverte den inn der..

Har dårlig erfaring med det på min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket me verkstedet nå, di kan ikke gi meg ny skjerm, men di sku lakke den om igjen.

Tok kontakt med takstmanne ista, han synst alt høres helt rart ut så han sitter sikkert i telefon me di nå! :) Så satser på at alt ordner seg!

I skrivende stund så ringte takstmann meg opp, han hadde snakket med verkstedet så di sku få tak i ny skjerm hos GS! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...