Mexos Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Fett prosjekt! Jeg har hatt et svakt hjerte for manta helt siden jeg så denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=1o3GNBXq ... re=related
Gravstein Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Manta A er ett vakkert Opel design, var mye pent fra Opel på 60-70 tallet
Larsgunnar Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Pappa hadde en grønn Manta A da jeg var liten. Savner den, var en grom bil.
stianøverland Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 det har ikke skjedd så veldig mye her i det siste, men har vert litt sånn kosejobb med pakningsbytte og eksossveising. motoren er ute av bilen igjen og skal nok ikke inn på en stund fra jeg holdt på med eksosen her er felgene jeg mest sansynlig kommer til å bruke. de er foreløbig 8/9 x16 men blir nok 10/13x 16 når jeg har bygget de om. såå får vi se hva som skjer etterhvert
Eide'n Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Liker virkelig det du driver med her! Jeg må samtidig bare spørre, bruker du vanlige sorte stål deler på grenrør, eller bruker du rustfrie / syrefaste deler? Ser ut som sorte stål deler på bildet
Skulebollen Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Utrolig viss dette blir godkjent! Følger med!
Larsgunnar Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 RÅTT! Men nysgjerrigheten tar meg, så jeg må spørre; Synes innsugsplenumene så småe ut ift. lengde på runners?
stianøverland Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Liker virkelig det du driver med her! Jeg må samtidig bare spørre, bruker du vanlige sorte stål deler på grenrør, eller bruker du rustfrie / syrefaste deler? Ser ut som sorte stål deler på bildet begynte først på rustfrie rør, men når jeg skulle få laget flensene,så blei det så dyrt at det ble mer lønnsomt å lage det i svart stål. de er ogdå litt tykkere i veggene, langt billigere og dessuten skal alt pakkes inn i eksosband. så vil ikke bli synlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå