NBCustom Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Gromt prosjekt!!!! Helt riktig karosseri du valgte:)
MikaelR Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Manta A har altid vært et karroseri jeg at likt e blir ikke akkurat noe værre med at du setter inn en Bmw motor Men noe jeg altid har sett på Manta A er at hjulbuan er litt før lav.. eller hjulbuen litt før liten Redigerte bilen din fort før å vis ka jeg mener Håper ingen dreper meg før dette
Clerion Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Rå bil, enda råere prosjekt! Gleder meg til å lese videre her.
Oberland Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Stilig prosjekt det her ja! Det var endel 850 girkasser (nye billige) i omløp for en stund siden etter et gruppekjøp via gs-bildeler. Mulig noen kan ha en liggende å slenge! (jeg solgte nettopp en..) Viss ikke så har jeg et avfrest "clutchhus" fra en automatkasse du kan få kjøpe, som du kan spleise med en annen solid kasse:) Slik gjorde jeg det på min 3,5 med 850 kasse
stianøverland Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Stilig prosjekt det her ja! Det var endel 850 girkasser (nye billige) i omløp for en stund siden etter et gruppekjøp via gs-bildeler. Mulig noen kan ha en liggende å slenge! (jeg solgte nettopp en..) Viss ikke så har jeg et avfrest "clutchhus" fra en automatkasse du kan få kjøpe, som du kan spleise med en annen solid kasse:) Slik gjorde jeg det på min 3,5 med 850 kasse [ Bilde ] hva koster slikt a og hvilke kasse er det greiest å spleise med ?
stianøverland Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 har en følelse av at de ikke gror på trær heller.. og er det ikke frykelig lav utveksling på den ?
Oberland Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 De kosta drøyt 16000 bare:D 530d er fin ja, men spørs litt på hviken effekt du skal ha da!? E36 M3/328 ZF-kassene også tåler en god støyt ser det ut som! Iallefall 6-700hk. Å mantaen er vel temmelig lett i tillegg så
Oberland Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Clutch-huset skal du få billig viss det var det du tenkte på.. 500. Både diesel-kassene og ZF har vel direkte på 5. mener jeg å huske!? Men det er null problem spør du meg.. Kommer selfølgelig litt an på diffen og da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå