Durra Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Som topic sier er jeg interessert i disse delene da jeg skal bygge om min 520. Delene må være fra en manuell m50 motor! Er ikke interessert i deler som er gådd ekstremt langt eller herjet med.. ta kontakt på om om du har noen av disse delene. Holder til i Nordland, Narvik Mvh Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 legg denne under "ønskes kjøpt" du, så får du nok bedre respons. nå ligger annonsen din i ting som selges. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Tror man får dårlig respons uansett vor man legger ut ! men takk før tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Jeg har nyoverhalt 525 diff me sperre for salg.. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 heisann. ja så du hadde lakt en diff tilsalg, me er usiker hvordan den blir med tanke på at den har 3,91 i utveksling. har den stått på en diesel ? har hørt jeg skal ha 3,23 i utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 heisann. ja så du hadde lakt en diff tilsalg, me er usiker hvordan den blir med tanke på at den har 3,91 i utveksling. har den stått på en diesel ? har hørt jeg skal ha 3,23 i utveksling Ja 3,23 er orginalt vell... Med diffen jeg har får du god aks, pluss denne har brems så du kan ha det kjekt om du vill det Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 ja okei, hvordan er den på langkjør ? feks i 80-90? skal kanskje kjøpe en zf og bruke, vet ikke hvordan de to blir ilag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Litt høyere turtall en diff på 3,23 Men ingen problem for min del når je hadde en sånn på e34 med m50b25 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Nei det er klart Hvor mye skal du ha da ? Sender du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Har girkasse den er ikke herja med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå