treogtredve Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Nødvendig med bytte av girolje på en BMW 316 E21? I følge intruksjonsboka bør olje byttes i kardangen og girkassa hver 30 000km og da med SAE 90 til girolje og SAE 80 til oljen i kardangen. Kjøpte "Transmisjonsolje SAE 80W/90" fra Biltema, kan jeg bruke denne olja til begge deler ? Og en annen ting, det er 2 enorme unbracoskruer på girkassa som må åpnes for oljebytte! Hva verktøy trenger jeg ? Så store unbraconøkler er ikke å få tak i så vitt jeg vet ? Er vel snakk om 19m.m..
lagunilla Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Biltema selger disse, eller så kan du låne av meg ...Hvis du bor i området.
treogtredve Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Bor i Porsgrunn, litt langt ellers takk Har du linken til de nøklene, fikk bare 2 treff på biltema og de er altfor små
lagunilla Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Dele nr fra biltema er 71-020 Det var den jeg kjøpte. Sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå