bjornar-a Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 å sånn ja nei men har ikke slipt mye. så det nesten ikke på de når man sammenlignet
Pedi Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Oki, bare lurte. Alt ser flott ut - bare nyskjerrig-Pedi som måtte spørre...
bjornar-a Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 bare hyggelig det godt dere passe på at jeg ikke driter meg ut her
bjornar-a Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 En lite oppdate her på morgenkvisten. Ribbing er påbegynt, slipesett og strekk bolter er bestilt og fikk i går beskjed om at han ikke klarte og skaffe brukt veiv. så blir fabrikkny veiv på meg nå håper på og rekke litt i helga og da må jeg få tatt noen bilder til dere
Hardtop Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 En lite oppdate her på morgenkvisten.Ribbing er påbegynt, slipesett og strekk bolter er bestilt og fikk i går beskjed om at han ikke klarte og skaffe brukt veiv. så blir fabrikkny veiv på meg nå håper på og rekke litt i helga og da må jeg få tatt noen bilder til dere Morsomt prosjekt, gøy å se at du er så nøye. Han som har mista veiva er ikke så stø på internett heller? http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-M3-E36- ... 95241/item
bjornar-a Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 ser ut som det er rådebank på den ? og da må han betale for sliping og alt det der. får ny for 10 tusen så får en del mere for pengene mener jeg da
Hardtop Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 For din del er det jo utvilsomt best med ny. Ser de skal ha ca 15 000,- for en ny på GS, så da har han nok fått god pris et sted. Hva slags bunnpanneløsning har du tenkt deg?
bjornar-a Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Helt klart den blir sveiset om så den fungerer som orginalt. Helst med litt mere olje, og så klart skvalpe skjold.
bjornar-a Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Da har jeg endelig fått ut gulvteppet. og det er stor forskjeld på venstre og høyre side. men er bare ett lite hull helt oppe til venstre som må kappes ut og sveises igjen Venstre side : Høyre side : Det vill ikke bli gjort ekstremt nøye arbeid på denne bilen nå, da dette er første banebilen og den virker i utgangspunkter ganske bra. i morgen får jeg topp paknings settet og da kan montering av motor begynne Men ting tar tid her da vi bygger verksted, og mye må gjøres før frosten kommer for hardt.
bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 begynte litt på toppen i dag. men det gikk ikke så langt før jeg hadde gjort en feil Satte på ventiltettinger før jeg hadde lagt på plass Fjærskiva. og den smetter jo såklart ikke over :-/ Så da er det bare og bestille nye
bjornar-a Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Fikk ordnet opp i feilen og nå er toppen ferdig. Toppen er rengjort og klar for gjenforening med blokka Fikk også i dag bestil litt spessial verktøy fra BMW. så da har jeg det jeg trenger for og sette på kammer og vanos enheten
winchester Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 E30 med S50B3x blir aldri feil, følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå