Gå til innhold

E30 324d vurderes solgt

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Bilder!

Teaser:

IMG_0592.jpg

Albumet: (ca 70bilder, gidder ikke legge ut her)

http://s50.photobucket.com/albums/f322/ ... n/E30Salg/

Der har man bilde av alt man kan lure på, snåle inniskjermenbilder er ved påfyllinga.

Den værste rusta er ett lite hull over ene baklykta, se bilde. Den ene buen bak er også litt angrepet, men skrutrekkertesten sier at stålet er bra. Flekken man ser ved frontrutelist, flekkene på hekken og ellers det du ser av småflekker rundt om er overfladisk.

Hvis ingen kjøper for den latterlig lave prisen jeg har satt innen kort tid blir den stuet vekk. Dårlig gjort å la den stå ute og ruste i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen trekkes snart for salg, hvis ingen vil ha den hel selges den i deler og ett kjempebra karosseri går på skroten.

Heretter vil jeg kun ha henvendelser fra seriøst interesserte.

Husk at denne bilen er kjempefin mht ombygging da den både har en relativt tung dieselmaskinist og automatkasse. Her kan tyngre maskinister puttes inn uten at en mister typiske komfortelementer som varmeapp og støyisolering :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For siste gang, bilen er ikke kjørbar, ikke eu, ikke årsavgift. Bilen har 4! dører og maskinisten puster selv. Får så mange dumme henvendelser. Etter 2 avtalte salg er den enda tilsalgs. Oppmerksomhetssyke wannabekjøpere stay away! Seriøse kjøpere, ja takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rolig som bare det, har fått de samme spm fra 4-5 interessenter nå. Og de samme unnskyldningene forsåvidt.. Derfor påpeker jeg dette her.

Jeg har en del annonser ute nå, selger litt forskjellig. Da er det veldig kjedelig for meg som selger å bruke tid på å svare seriøst på spørsmål fra folk som ikke klarer å lese annonsen/se på bildene.

Du tok jo kontakt med meg ang denne bilen, du sa tilogmed at du skulle ta turen og kikke på bilen. Jeg svarte så godt jeg kunne på spørsmålene dine for så å plutselig ikke høre mer fra deg. Når jeg purrer får jeg som svar at du vil ha 2-dørs E30. Det er jo veldig greit for meg, men hvorfor ta kontakt med meg i det hele tatt?

Jeg har hatt kontakt med mange ang denne bilen, bl.a 2stk som ber meg holde av bilen til den og den dagen. Når dagen kommer får jeg en unnskyldning og det trygles om at jeg holder av bilen litt til.. I det evinnelige.. Da blir man litt irritert..

Får også mange spørsmål om siste pris. Når jeg oppgir den, hva skjer da? Jo, det prutes. Hva skjer med å ikke klare å lese norsk? Siste pris betyr siste pris.

Det eneste jeg ber om er å få slippe useriøse henvendelser fra folk som ikke har tenkt til å kjøpe bilen uansett.

Hvis du vil diskutere denne saken mer, ta det på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Det blir litt lite.. Mange interessenter fra autodb om dagen, mye sms-trafikk. Ingen som faktisk tar turen men.. Jeg selger nå bilen i deler..

Oppretter ny tråd i "Deler selges" men er mottagelig for interesse på forskjellige deler pr pm. Kan også selge bilen komplett i en kort periode, men jeg avslår ikke delekjøpere hvis prisen er ok heretter.

Hvis man trenger en spylerdyse, ett speil o.l er det litt for ubetydelig inntil større deler er av bilen og solgt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hjelpa, 316 :wink:

Ja, synes det er snålt.. Har jo fått noen tilbud men jeg orker ikke så mye frem og tilbake. Jeg ser helst at en evt kjøper kommer, ser på bilen og tar den med seg. Alt annet har potensiale for å bli rotete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er automat.. Holder til på Tynset.. Saltfrie Tynset :)

Siden ingen nappet på hel bil har jeg solgt litt smånips fra denne.. Intet problem hvis man uansett tenker å ha den som prosjektbil, men det får en evt kjøper avgjøre. Her er lista over deler jeg har demontert og solgt:

Gulvteppe

Midtkonsoll

Luftekanaler under gulvteppe

Hattehylle

Dørsider

Sparkepaneler

Pansermatte

Skiltplate bak

Jeg tjener mest på å selge hele bilen i deler, men naboene mine hadde nok satt pris på om bilen snart forlot parkeringa.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...