Sumner Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Har et spm ang valg av bil.. skal starte med drifting og lurer på hva dere hadde valgt? vet dette er et bmw forum men lov og høre.. en e36 328i eller mx5/mx7 for en nybegynner?
ehrnst Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Hva tenker du å gjøre motormessig? Jeg tenker mx har litt kort akselavstand Sent from my Lumia 800 using Board Express
Lamek Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Bytter du til 325 innsug og kjøpte deg en tilpasset chip får du ut rundt 220hk på e36 328i.. Egentlig en ganske grei bil å lære seg å kjøre med.. Mazda mx har som nevnt over veldig kort akselavstand så den er ganske vanskelig å kjøre drifting med. Den er mer egnet til å kjøre rundetider..
Sumner Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Takk for utfyllende svar! hva med 328i vs en 200sx? tenker kjøre messig og pris når det kommer til motor rep..
Concep Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Hold deg unna 200sx med mindre du har planer om å bytte ut originalmotoren! Disse er utrolig svake, rådebank kommer på alle omtrent uten unntak!
Lamek Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 200sx er jo en grei bil til drifting, men er jo de problemene med orginalmotoren.. 328 Har du jo nermest ubegrenset med tilgang til deler her på bimmers.billig og greit.. Hvis du skal bruke litt penger på bilen så er jo et kompressorkit et godt alternativ. Motoren tåler det fint og det går som juling:)
Sumner Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Okey.. trur egentlig jeg har bestemt meg for at det blir en 328i.. etter hva jeg har lest rundt omkring og her er tåler den litt juling og går greit til og begynne med Takk for alle svar! Eneste jeg lurer på nå er hva lamek mente med og bytte til 325 insug? er det bedre og gå ned fra 328 innsug til 325? isåfall hvorfor? og chip på vilken måte? remapping? og hvor mye koster det og få benka bilen sin egentlig?
Concep Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Man bruker 325 innsug da dette er større enn 328 innsuget! 328 innsuget er strupt ned for å være momentsterk.
Lamek Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Tror det er et firma som har ferdig chip for det oppsettet.. Lag en ny tråd i teknisk der du spør om det så er det helt sikkert noen som har et vettug svar..
Lars89 Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Hvorfor ikke M3? Får disse veldig billig i England.
CrZyWiz Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Hold deg unna 200sx med mindre du har planer om å bytte ut originalmotoren! Disse er utrolig svake, rådebank kommer på alle omtrent uten unntak! Greit å komme med mer en løse påstander Ville valgt 200sx'en framfor 328 pga mer egnede kjøreegenskaper, og lett å trimme.
Dirty Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 løse? alle jeg kjenner som har 200sx har hatt rådebank
CrZyWiz Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Like idiotisk som "alle" jeg kjenner med 3.0l M3 har hatt rådebank. Finnes forøvrig flere typer 200sx.
Dirty Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Alle vet jo at om du ikke bytter rådelagerene på S50 når den har gått over 150tkm så er det fare for at du får rådebank
thomascr Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 rådebank på 200sx gjelder vell mest s13, eller tar jeg feil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå