andrem3 Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 måtte du bruke alle 4 ? Spørs hva som er blitt programmert det. Jeg valgte å ta vekk dei bakerste. Dei er der kun for å sjekke om cat er ok
Dirty Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Okei, da satser jeg på det Kan jo sende tino en mail og høre
gkw89 Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 ja tror faktisk jeg fikk beskjed om at jeg bare trengte de to fremste jeg også når jeg tenker meg om
Dirty Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Okei, ja har sendt han en mail Har fått skrudager av kåna Mandag og Torsdag. så blir dårlig med oppdateringer i ukedagene utenom de 2 dagene Kom litt deler idag
Dirty Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Nå er det bare å handle norges feteste transporter http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37561832
Dirty Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 eksosen så og si ferdig, kommer til å bygge den om litt når alt annet er ferdig, redd for at den Yen som ble mer en T kanskje blir en god brems for eksosen fra førersiden
Dirty Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Hvordan er det å overhale vanosene på disse s62 motorene? har desverre litt diesellyd i motoren Den henger også litt på turtallet når den skal falle på registeret kan det være a? eksoen ?
Dirty Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Nei, har drivet å gasset rett fra elgassen så tviler på det
thorbis Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 oki. veit du om mpower knappen er kobla om i ecu da? veit noen blir levert uten at den har vært programert, så du må koble den opp selv. prøvd den andre ecun om det er noen forskjell?
Dirty Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 er sportsknapp på elnettet men den er ikke koblet opp kan prøve den andre ecun ja
Dirty Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Dårlig med oppdatering i det siste, bare jobbet for det meste. Flyttet plass på bilene igår, gikk faktisk fint uten å ta de ut av garasjen bukken kommer nå i disse dager, så da skal banebilen få kjørt seg. M3n sviver og alt, mangler bare mellomaksling og litt smådill
Pedi Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 [ Bilde ] Gromt bilde, ikke alle som kan stille med en slik bilpark Men har du solgt E30en du kjøpte av ToreB? Har ikke hørt noe fra deg på den fronten i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå