Dirty Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Hei, lager en egen tråd, ble så tungvint å ha 2 biler i Dirty's E30 V8 Banebil tråden. bilen har endel Gromt utstyr som: 2x elvinduer Lyktespylere kjørekomputer checkkontroll kartlys i speil eltakluke Diff sperre Z3 tannstang k-sport 356mm bremser foran og bak K-Sport coilovers med track/racing oppsett Felger er 8,5 og 10x18 Motor S62B50 Med 6 trinsgirkasse Alpha-N ECU fra Tino i tyskland Motorfester og traværsshims fra 30mm.de Når jeg var å hentet den Måtte gi den en skikkelig vask Fått den hjem i garasjen Fått Montert den sammen inni, og gitt den en skikkelig vask Fått koblet opp elnettet til lysene, så nå fungerer alle lysene på bilen bremsene fyller bra ut Bak Forran
Lars89 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Satan å rå E30! Noen planer for den? Igrunn ganske perfekt som den er i mine øyne, men alltid noe man kan gjøre
Silverboy Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Lekkert! Hvordan ratt er det som sitter i den?
Dirty Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 takk startech lyktene ligger på hylla her. holder på å legge opp bremserør nå BKF fra e34 V8 er satt framme med lykta, er 2 uttak fra sylinderen, skal jeg koble den ene på bakbremsene, og sette en t stykke på den til frambremsene ?
joachim sørlie Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Heie, jeg Kommer og henter startech! Ene lykta mi er knust nederst Men ellers feit bil som jeg sa til deg
Hawkon88 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Kjøpte du denne i Bergen? Du tenker på simen sin? Hans er ribbet inni og står med s50
Julian Sommer Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Rått, følger med her! Denne blir perfekt med startec. Må få en film så vi får høre lyden i udyret da
Dirty Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Satan å rå E30! Noen planer for den? Igrunn ganske perfekt som den er i mine øyne, men alltid noe man kan gjøre Sånn i førsteomgang skal jeg bare få gang på den. Motoren er bare satt nedi så alt må koblet opp og modifiseres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå