Gå til innhold

Min BMW 523ia hiop modifisert (3,4l 276 hk 400 nm)

Thomaz
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hat ikke fått oppgradert software ennå, fikk nye 255cc dyser i posten igår så skal jeg få ny software for e85(bio etanol).

det er lite flow i original innsug for 2,8 og for 3,4 er den helt på tryne :shock:

jeg kan tenke meg bilen din er sterk i bunn drag men ganske begrenset i høye turtall.

Åssen er forbruk på bilen din?

dem dysene er no til 255hk ca... og skal du kjøre e85 kan du drite i mye effekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun software man trenger for e85 ?

Akkurat nå kjører jeg med felxfuel kit med org dyser ( snart 1år siden jeg har fylt bensin) .

Jeg har hat ikke fått oppgradert software ennå, fikk nye 255cc dyser i posten igår så skal jeg få ny software for e85(bio etanol).

det er lite flow i original innsug for 2,8 og for 3,4 er den helt på tryne :shock:

jeg kan tenke meg bilen din er sterk i bunn drag men ganske begrenset i høye turtall.

Åssen er forbruk på bilen din?

dem dysene er no til 255hk ca... og skal du kjøre e85 kan du drite i mye effekt..

Jeg kjører ikke på e85 for effekt men for å spare penger og i tillegg går bilen mye bedre.,

Grunn til jeg skal mappe er jeg har m50 innsug +++osv, så tenkte jeg like greit å mappe den for e85 sånn at den er helt optimal

siden den har (104oktan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer salg av bilen da jeg har behov for stasjonsvogn.

Bilen har rullet ca 300km. Motor har gått halvparten etter ombygging.

Service fulgt hele veien og hatt samme eier di siste 10 årene før meg.

Ikke no spes å utsette på denne da jeg egentlig kun har fikset den opp den tiden jeg har hatt den

Akkurat eu godkjent og byttet alt av bremser med håndbrekk. Ny org BMW dynamo og batteri. En del nytt i understell. 4 hjulskontroll tatt for en liten stund siden.

Er bra for rust mtp på alder. Litt under dørene. Ikke i bakskjermer, og ved bagasje. Lakken har sluppet litt på venstre framskjerm tre plasser.

Setter prisen til 70k.

Bare motor modifiseringen kostet dette i sin tid. Er en fin bil med en motor ikke mange andre har !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...