Robin L Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 risting... sjekk hardyforinga. sitter mellom girkasse og mellomaksling. denne røk på min e39. og da ristet det godt.
andreaskj Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Heisann Du har virkelig vært heldig med prisen på denne bilen! Jeg ville byttet ut setene med skinnseter, ser mye finere ut syntes jeg Men jeg likte veldig godt at du hadde teak-lister og multifunksjonsratt. Jeg har ikke multifunksjonsratt, og har steptronic kasse. Som ser litt annerledes ut enn din. Og jeg har blandt annet S. Også ville jeg prøvd og fått på noen spredere etterhvert Men pirk er det på alle gamle biler. Lykketil, så skal jeg følge tråden din
Tandee34 Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 klarer jeg å se om hardykoblinga er ødelagt eller? Prisen klagde jeg ikke på nei! Skinnseter kommer en annen dag, skal også ha m fangere rundt om. Skulle ønske det var manuell i bilen, men steptronic er helt OK! Bilen trenger også et strøk lakk, burde jeg beholde svartfargen, eller skifte til en annen?
andreaskj Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Tror det er Tiptronic-kasse du har i bilen din. Ser det med + og -
Tandee34 Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Ja det skal du ikke se bort ifra! hva er forskjellen på tiptronic å steptronic?
Robin L Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 steptronit er bmw. tiptronic er vag ; ). enten så har man steptronic eller så har man vanlig automat.
andreaskj Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Ojda, da var jeg visst på tyttebærtur selv da Da har du Steptronic, så har jeg standard automatkasse
Tandee34 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Begynte å koble anlegg idag, har seffølgelig fått feil ramme til cd spilleren, så må vell bare bestille ny.. subkassa var før stor til å passe i bagasjerommet, så den får bare stå i baksete til jeg gidder å bygge ny kasse.. klarte heller ikke å se om hardykoblinga va gåen.. Noen bilder;
andreaskj Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Det er såpass ja Jeg har doble 12 bak i min. Passer perfekt !
Tandee34 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 blir 2x 12" i den her å, men stereo er ikke det første som blir brukt penger på.. må ha ny toppdekselpakning å ny lmm..
andreaskj Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Jeg har det kun fordi jeg fikk det billig via en kamerat. Syntes det er så interessant å se på "fra vrak til glis" om du skjønner hva jeg mener
Tandee34 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Ja:) Motor går ganske dårlig, klarer ikke å gå på tomgang(har koblet ut lmm, da den ikke fungerer) å kommer ekstremt mye røyk ifra eksos.. kan det være topp pakningen som er gåen?
andreaskj Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Kanskje dårlig vannpumpe eller tett radiator? Eventuelt toppen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå