Nytern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 600,- kan da ikke være så ille mtp at blinklysene er innebygde? 200,- hmm.. Jeg er avhengig av å få tak i etpar brukte org speil før jeg evt kan selge.. Samme hvilken farge egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Si fra da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Det stemmer ja! Er noe ledgreier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Kan gi deg 600 for hovedlampene og sprederne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Hmm, det blir nok litt i snaueste laget.. Hovedlamper får jeg snart, spredere må jeg isåfall kjøre uten ei stund hvis jeg selger.. Sprederne er litt mer min stil og.. 200kr for spredere og 500 for hovedlykter høres mer ok ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Jeg kan gi deg 500 for hovedlampene alene da? Pluss frakt selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Den må jeg isåfall gnage på til jeg får nye lykter over helga en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Send meg en pm da, så er jeg med! om du tilfeldighvis skulle være i grenland/telemark en dag eller om du kjenner noen som skal kan du få mine lykter tilbake om du vil! Orginallamper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Jeg har lamper på vei, men ett ekstra sett hadde ikke gjort noe.. Problemet er at jeg ikke skal så langt sørover med det første.. Derfor er vel salg det enkleste for oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Ser den! Si ifra som sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Da har jeg mottatt org lykter og blinklys, AE lyktene er da klare for salg. Forøvrig utrolig gode fjernlys i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Snålt hvordan interessen bare forsvinner når jeg faktisk kan selge Frontlyktene er av bilen og går for 400kr. Evt bytte i org lykter. Speilene kan evt byttes i org speil. Samme hvilken farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hvor er dette på Hedmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Tynset, laaangt nord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå