joachim sørlie Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 her skjer det svært lite gitt, skal jeg være ærlig har jeg ikke rørt en skrue på denne bilen siden mars.. så begynner vel og bli på tide at jeg gjør noe med den igjen men når man har kjærste, går på skole og er sossial så er det ikke så mye tid igjen, men det har nok mye med vilja også, det har det men er jo snart e30 meet, så er vell bare og begynne snart, tiden går fort! for e30meet, det må vi vell på karer?
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Skrevet Mai 23, 2013 Dårlig unnskyldninger, ikke er det go kart sesong heller som kunne vært en OK unnskyldning, se å skru på e30en !!!!
joachim sørlie Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 Nei, hadde det bare vært det så man kunne fått rasa fra seg og kjørt fra dere fra bimmers her som stilte så
Kristian H. Foss Skrevet Mai 23, 2013 Skrevet Mai 23, 2013 Hva må til før e30 meet da? Må henge i snart nå! Mvh
joachim sørlie Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 Tror denne var på e30meet i sommer, funka greit den, helt til jeg måtte ut å dra den inn med henger! (hvis det var denne) Once a lifetime det å bli dratt på henger rundt banen på Rudskogen etter bmw X5(3?) Skulle heldigvis ikke rare reperasjonen til før den var tilbake igjen, satser på comback neste år med samme motor, bare forkledd i en e28 denne gangen Vi får se hvem som kommer på det treffet med hvilkee biler da Anders
joachim sørlie Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Kermit fikk ønske sitt oppfylt! Ny motor er i og starta opp
lasseln Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Jeg så noen koselige bilder i går som Joachim burde få lagt ut her
///MoePower Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Dropp de kvinnfolka, de bare lopper deg for tid og penger.. Ta tøfflene av deg og gi oss en skikkelig update her nå!
hermanoo90 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Dropp de kvinnfolka, de bare lopper deg for tid og penger.. Ta tøfflene av deg og gi oss en skikkelig update her nå! +1
gkw89 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Dropp de kvinnfolka, de bare lopper deg for tid og penger.. Ta tøfflene av deg og gi oss en skikkelig update her nå! +1 +2!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå