joachim sørlie Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 ja, skjønner ikke at man kan gjøre noe sånt engang jeg, må jo skjønne at det er ikke er holdbart.. planene for sommeren begynner og dra seg sammen og, tror det blir bra!
joachim sørlie Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 var og kjøpte slipepasta og sliper til ventilene i går. så håååper jeg rekker og gjøre litt mer i dag, er et helvete og gå påbygg, meste tiden går bare til lekser. må få den ferdig, snart går jo e34`n til vinterlagring så da har jeg ikke noe bil og kjøre med, så må få ut fingern.. kommer til og savne og kjøre den.. røyk også på en smell her, bestilte noen nye felger som kommer til våren, håper det blir bra, er ikke mange som har de på e30 tror jeg og de som vet det, de behøver ikke og nevne hvilke felger det er
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Kremt kremt, synes du skal pm'e meg med navn!
joachim sørlie Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 HAH, sa du? som var sååå hemmelighets full? men for og si det, er ikke noen sånne felger som man hopper i taket av akkurat, men jeg har troa
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 kom med flere hint iallefall da? delte? størrelse? eiker?
joachim sørlie Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 er ikke noe spess fete, er jo bare en bruksbil som ikke skal koste gul og grønne skoger, så det får bli det det blir men er no old school hjul!
Dirty Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Bøs den toppen der ja det positive oppi alt er jo at du fikk den jo nesten gratis da
Pedi Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 var og kjøpte slipepasta og sliper til ventilene i går. så håååper jeg rekker og gjøre litt mer i dag Husk å ikke slipe for mye. Det er lett å gå i en liten felle her, og gjøre vondt værre - toleransemåla finner du nok på nettet hvis du ikke allerede har anskaffet de. Kjøpte du blåfarge også forresten, til å sjekke tettningsflaten?
joachim sørlie Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Nei, det gjorde jeg ikke. Kjøpte sånn slipepasta og sånn stav med gummi ytterst.. Så sliper vell ikke så altfor mye bare det?
joachim sørlie Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 halla alle sammeeen! våknet opp på lørdag og tenkte, kanskje jeg skal få gjort litt i helga.. jeg har hatt en bensin liggende og slenge rundt som har vært i deler nå i lang tid.. så jeg rydda skrivepulten og begynte og sette sammen den.. etter god stund så begynte det nesten og se ut som en bil igjen, så nå er den ready to go! må få prøvd den snart!! satt og koste meg bare med " the fast 5".. men så lenge denne tråden egentlig omhandler e30`n, så er det vell ikke mye vits i og oppdatere uten at det har noe med den og gjøre, er det vell? så jeg gikk ut og slipte ventilene, veldig grei jobb men så måtte jeg på biltema og kjøpe verktøy til og ta ut fjørene. det tok litt lenger tid enn forventa, stakk til en kompis og lagde middag med han.. det satt igjen 2 ventiler i den gamle toppen, så jeg fikk ut de og satt de inn i den nye når jeg kom hjem, slipte dem også men såå, ja.. jeg måtte jo en tur til en kompis og drikke litt også, så når jeg kom hjem derifra, litt halv full så tenkte jeg at jeg like godt kunne sette inn fjørene så det var komplett.. så var det søndag, så etter jeg hadde liggi en time og jamra meg i senga så stod jeg opp og gikk ut i garasjen igjen. det ble desverre ikke så mange bilder da jeg helt glemte det og bare monterte alt sammen.. men her er hvertfall toppen komplett og klar til og settes på motor. byttet også simring på kammen.. så etter jeg hadde byttet o-ringer på dyser, satt i dyserailen på innsuget, satt på gassspjeld og alt som hører til på innsuget, med nye pakninger osv selvføelgelig tenkte som så, hvorfor ikke bare skru på toppen.. så jeg skrudde på toppen og bare la den fint inntil, så får dra til med moment i morgen tipper jeg.. men nå er gokart serie som står for tur, viktig og holde gokart formen vedlike! håper på god plassering i dag det var alt for i dag, snakkes til uka engang
Pedi Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Du har blåst godt utav oljerøret før montering håper jeg?
joachim sørlie Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 ja, har også hatt den en runde i dusjen for og få ut alt..
tommyheimberg Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Skjer de noe her??) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå