Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Trivelig med verkstedsbesøk i går! Må få litt updates her nå.
joachim sørlie Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Tommy, er så kaldt, så egentlig lite som skjer.. Jobber og er så mye skole så ikke mye tid til overs dessverre! -.- Kristian ! Var kjempe morsomt og endelig få sett bygget ditt, så veldig bra ut!
joachim sørlie Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 Noen som har en E39 525tds radiator? Min bestemte seg for og ikke være med mer trenger ASAP!
tommyheimberg Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Jeg har, men mangler den lille nippellen på toppen som er klipsa nedi som overløpsslangen går i:-)
hamansen Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Du har litt jobb foran deg, men blir vel bra til slutt
635csi Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Noen som har en E39 525tds radiator? Min bestemte seg for og ikke være med mer trenger ASAP! Jeg har en som er hel og pen, men om du trenger den lynraskt så blir det vel litt værre i og med at den i såfall må sendes
joachim sørlie Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 Du har litt jobb foran deg, men blir vel bra til slutt Jobb er det ja, men det går har det meste klart, er bare så innmari kaldt ute nå så setter litt stopper for ting
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 stemningsbilde av hva som skjer om dagen..
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 hallo alle sammen det er vell kanskje på tide med en update her nå, mye har skjedd i det siste. har blitt generelt lite bilder, desverre.. for en liten stund siden gjorde jeg så og si ferdig motoren, eneste som mangler nå er følgende : koble på ledningsnettet, feste dynamo (stramme til ) og sette på vannslangene. siste blir gjort når motoren er i bil.. hentet meg også orginal oljekjøler, den funker nok mer enn bra nok! MEN, beste av alt.... jeg har endelig et sted og skru! så bilen ble fort satt på bukker! veldig kjekt, en solid arbeidsbenk der til tyngre ting, også har jeg en lang benk bortover som kanskje ikke tåler like mye. har ikke fått inn alt av ting enda, så er egentlig skralt med deler og verktøy, enda! men er en god start for meg hvertfall satt opp reol også, kommer nok en til. etterhvert her har det skjedd noe! hmmm ja, det er blitt svart. noen syntes nok det er jalla da jeg ikke skal ha svart bil, men det betyr fint lite for meg lagt sotefilm på tåkelys. men hva? ohyes, sideskjørta er tatt av for godt, m-tech 1 neste, etter litt rustsveising... byttet ut speilet, litt synd jeg ikke har strøm på det, men det får gå inntil videre, er mye penere syntes jeg litt diffmekking må også til hørte jeg! driver også og tenker ut hvordan jeg skal gjøre det i bagasjen, tror jeg har funnet en løsning.. blir litt jobb, but but! motorfester fra akg --> BC racing så nå står den slik jeg venter på ny clutch og trykkplate, greenstuff forran og nye skiver bak.. håper noe av det kommer i dag! eneste jeg er litt redd for, er felgene.. de er 8" breie og har ET0.. jeg har e36 m3 bærearmer forran, og 7,5" med ET35 er ikke langt fra skjermkanten, kan bli spennende... jeg gleder meg! ! ! til de datoene her!!
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Alpina'n som står ved siden av? Det var et enormt verksted da!
Pedi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Nice lokale! Du må bare grave i lommeboken og handle flere hyller ASAP... Jo lenger du venter, desto mer rot får du. Gi deg selv en god start, og legg alt i hyller - det blir fort mye rot av mangel på hyller...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Er den som står der ja Hehe. Har to reoler til som skal opp, har bare ikke kommet så langt enda.. Gleder meg til e30'n er på veien så jeg får inn en viss e28 der jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå