Wolmer Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hei Jeg hører noen dunkelyd eller kaklelyd fra bilen under bake. Hører dette som oftes når jeg kjører på groper/hull veien og humper. Jeg har sjekket foringer, dempere, fjærer osv. Noen som har en anelse om hva dette kan være ? Det er en E36 Coupe 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Sjekka dempertårnlager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Nei kan sjekke det imorgen på hobbykvelden Kan godt vær dei pga det kommer liksom i samme høyde som bagasjerommet mener jeg ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Dersom du har sjekka dempere, foringer etc lukter det subframe disaster. Vask bilen under, hiv den på bukk og sjekk om du har sprekker/tæringer rundt innfestninga til bakstillinga (rundt i 4 boltene som holder traversen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Okei takk for svar Tror du det er dyre greia å fikse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Okei takk for svar Tror du det er dyre greia å fikse ? Hvor langt er ett tau? Det kan være ei foring du bytter selv til 79,- , eller det kan være du må på verksted for 20k for å sveise inn ny innfestning dersom du ikke klarer det selv. Du må jo først finne feilen, så må du vurdere om du har kompetanse og utstyr til å reparere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Fikser det selv på jobben visst det blir sveising og dritt Men det så ganske greit ut under ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Nå har jeg sjekket : Dempertårnlager, opphengsfeste, diffen, eksosen, foringer, hjullager, å sikkert mer jeg ikke kommer på nå. Noen som har flere tips ??? Trenger det så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Jeg hadde lignende problem å da var det bremseklossene på ene sida som var litt "løse" som lagde den lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Men men hørter du det inne i bilen ? ;o Jeg hadde samme problemet med at bremseklossen min var løs, men da hørte jeg det kun fra utsiden når jeg kjørte på humper/ujevn vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Problemet er fikset Skiftet dempertårnlagerene og to foringer på staget bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå