joakimmarkussen Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 hei eg har nettopp kjøpt meg en 316 e46, og skal koble forsterker. har strekt pluss kabelen fram til sikringsboksen, går det an og koble den rett i sikringsboksen?? tusen takk for nyttige svar
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 koble plussen rett på batteriet, med egen sikring så nære batteriet som mulig, 20cm unna pleier å være en fin plassering nå vet jeg ikke hvor batteriet ditt er, men på bmw'r med større motorer er batteriet plassert bak på høyre hånd
StigJ Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Hvis du fjerner plata under hanskerommet så finner du en svær gummigjennomføring som står under batteriet. Gjennom der og opp ved siden av batteriet så er du der. Husk sikring
cossiemk1 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Hvordan hadde du tenkt å få festet en kabel omtrent så tykk som lillefingeren din i sikringsboksen??
handsome Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Har vel konstant strøm inn på sikringsboksen på siden, på samme måte som e36? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Fredrik320i Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Enkelt og greit pluss fra batteri med sikring , jording hvor som helst der det er lettes. Husk remote hvist du ikke har kobla noe serlig anlegg før.
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Enkelt og greit pluss fra batteri med sikring , jording hvor som helst der det er lettes. Husk remote hvist du ikke har kobla noe serlig anlegg før. Jording hvor som helst ja, hehe.... Dette er den klassiske feilen de fleste gjør. Jording er VIKTIG, og den MÅ være 100%. Så bruk setebeltefestet bak/under baksetet til jord, og husk å pusse deg ned til blankt metall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå