fredrikE39 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Vanosen er ganske gåen så tenkte og kjøpe en overhalt fra www.drvanos.com. men passer den på min? Tenkte bare på at det er sikkert ifra amerikanske m52 og alt er vell ikke likt på europeiske og den? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Neida, de er helt identiske. http://www.beisansystems.com/products.html Den aller første er den du skal ha. Men åssen kom du på at du har vanos problem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikE39 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Ok;) netopp byttet toppen på verksted, og når jeg fikk den tilbake var det mye dorligere bunndrag siden de monterte de samme o-ringene, så nå lekker de enda mere, den drar greit på toppen og sviver fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Ok;) netopp byttet toppen på verksted, og når jeg fikk den tilbake var det mye dorligere bunndrag siden de monterte de samme o-ringene, så nå lekker de enda mere, den drar greit på toppen og sviver fint. Idioter... Da hadde jeg gått tilbake til verkstedet å klakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 De lurer deg. Splitter ikke vanosen for å bytte topp og da rører man heller ikke o-ringene. De har montert vanosen feil, da virker den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå