Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg følger med på alt som intreserer meg. M5 intreserer meg. Det var ikke jeg som tok med bilen på vallehovin. (I år var det ikke Tzunami som kom med den heller. Det var kammeraten siden han selv måtte jobbe) Og det var ikke jeg som publiserte skilt/rammenr på nett. Så jeg har mitt på det tørre ;)

Jeg gadd ikke altid å fjerne skilta på 728'n da. Så sladder ikke "allways" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man gjort litt mer på bilen, satt på frontfanger for å se hvordan ting blir seenes ut.

 

20140625_213004.jpg

 

Også begynt å ribbe bilen, så det skal bli klart for bøtteseter og 4punktseler! (noe jeg fikk vite i går at ikke kommer alikevel, så ser på muligheter for å låne evt kjøpe meg noe billig noe bare.

 

https://lh3.googleusercontent.com/KEDG4LoCdfgosjrp9ASNiDfJIL8BkEOSqjZdcYgzHbfE=w1516-h853-no

 

20140625_213634.jpg

 

Også hvor mye jeg lettet: en full Accord! :P nesten iallefall :P gleder meg til å få bilen helt ferdig og få veid den!!

 

20140625_222249.jpg

 

20140625_222259.jpg

 

Har også hentet litt dekk, og samlet sammen hjula jeg har, blir litt forberedelser på de også før e30meet, nå nærmer det seg med stormskritt!!

 

20140623_211652.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota deg inn her igjen Bjørnar? :P

Tommy: har 3 komplette sett m5-felger, men er litt forskjellig dim på dekka, de nærmeste på bildet er 285.. men er punktert, så skal få lagt om til dekka jeg kjøpte av kongen snart :) så blir det 225/40-18 på alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært rått å kjøre sånn:D men man får nok bare lov å ha 2 stoler i, så 2 av de blir lempet ut igjen... måtte bare sette de inn for bildets skyld:D men har da uansett fått meg 2 Sparco Evo-stoler og 2 sett 6punktseler :D æ glær mæ te e30meet no ja! Skal få kastet meg rundt og fortsette å skru snart, så stoler og belter blir montert helt 100%, så gjenstår det

oljeskift

diffoljeskift

legge om alle dekka

Montere den hersjens clutchen når den kommer

testkjøre bilen

og så komplettere den med sitt 2014-utseende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål:

Noen som vet om justering av ratt er koblet sammen med setet slik at man ikke kan justere rattet når setet ikke er koblet til? Er da såklart snakk om eljustert rattkonsoll og el-seter med memory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke lov å kjøre med 4 slike stoler? Du skal jo ikke ha skilt  på denne uansett? ELler?

 

 

Ja selve minne-boksen er koblet til under setet, og er stolen fjernet eller den mangler strøm til boksen så vil ikke ratt og speil justeres... Var iallefall slik på E32 E38  E65 jeg hadde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...